Kommunikatsioon

Klienditeenindusplatvormid

Klienditeeninduse ja selle halduse korraldamine esitab tehnoloogilistele lahendusele järjest uusi nõudmisi. Järjest olulisem on pakkuda kliendile suurepärast teenindust ning klienditeenindajale samaväärseid tööriistu sõltumata kommunikatsiooni kanalist.

Kliendid soovivad, et neil oleks võimalus ettevõtetega suhelda ükskõik, kus nad viibivad, neile sobival ajal ja kanali kaudu, mis neile kõige mugavam on.

Vähem olulised pole ka liidestused ning et kogu kliendisuhtlus, olgu see siis Facebooki, Instagrami, WhatsApp, veebichati/juturoboti, e-posti või telefonikõne vahendusel, oleks talletatud kliendihaldusplatvormis.

Üheks suurepäraseks ja paindlikuks kliendihaldusplatvormi lahenduseks on Zendesk, millel on integratsioonid enamike sotsiaalvõrgustike, suhtlusplatvormide, e-poodide ning paljude muude lahendustega.  Zendesk on pälvinud ka palju tunnustusi, olles korduvalt valitud parimaks kliendihalduse tarkvaraks nii G2 kui Gartner Peer Insights poolt.

Datafox on Zendesk’i Advanced partner – oleme Zendesk edasimüüja Eestis juba aastast 2016.  Aitame lahenduse kasutuselevõtul, juurutamisel ning kõneside ja kolmandate osapoolte rakenduste integreerimisel Zendeski.

Konverentsilahendused

Kaugtöö lahenduste populaarsus sh virtuaalkoosolekute pidamine on muutunud igapäevaseks normiks.
Kõigile populaarsete pilveplatvormide (Teams, Zoom jm) kasutajatele aitame leida ja paigaldada sobivad seadmed nõupidamisruumidesse.

Loe meie soovituste kohta siit!

Konverentsilahenduse funktsionaalsust võimaldab pakkuda ka Datafoxi Cloud PBX platvorm.

 

Cloud PBX


Datafox’i poolt pakutavad innovaphone vahendusjaama lahendused on juba aastaid tuntud oma töökindluse ning äärmiselt lihtsa arhitektuuri ja riistvara energiasäästlikkuse poolest. Näilisele lihtsusele vaatamata saavad samas kindlasti lahenduse ka kõige nõudlikumad soovid. Ülilihtsalt ja kuluefektiivselt on teostatavad üle riigipiiride ulatuvad loogiliselt ühtsed lahendused ning kõrgkäideldavust nõudvad, dubleeritud ja mitmes asukohas paiknevad lahendused. Lahenduse koosseisu on võimalik lisaks klassikalistele IP lauatelefonidele lülitada ka traadita DECT ja Wifi telefonid ning tarkvaratelefonid nii arvutis kui ka nutitelefonis. Lisaks rikkalikule telefonifunktsionaalsusele on samal platvormil käivitatav ka täisfunktsionaalne Unified Communications lahendus võimaldamaks olekuinfo jälgimist, chat’i, videokõnet ning konverentsilahendusi. Võimaluste ringi täiendab veelgi WebRTC tehnoloogia ning integratsioonid Microsoft Office 365 lahendustega.

See kõik on jätkuvalt kättesaadav, kuid järjest harvem on otstarbekas lahendust omada ning hoida seda ettevõtte sisevõrgus, sest kõik samaväärsed võimalused on kättesaadavad ka Datafoxi Cloud PBX-i teenusega.

Cloud PBX teenus võimaldab lahendust kasutada minimaalsete investeeringutega igal ajahetkel täpselt sellises mahus ja funktsionaalsuses, mis vajalik.

 

Lisaks finantsaspektile, on isegi olulisem see, et mida mobiilsemad on ettevõtte töötajad, seda olulisem on kõikide lahenduste kasutamisvõimalus kõikjalt internetist, mitte ainult kontoris istudes. Seda on võrratult lihtsam tagada pilveteenuseid kasutades, selle asemel, et avada ettevõtte sisevõrgus paiknevaid ressursse avalikuks kasutamiseks. Parimad näited selleks on ilmselt helistamine mobiiliäpiga ja WebRTC lahendused, aga ka lihtsalt kodukontor Samuti on Cloud PBX teenuse puhul kõige lihtsamini realiseeritavad integratsioonid erinevate teiste pilveteenustega nagu näiteks Zendesk või Microsoft Teams.

 

Kõik ühendused üle interneti teenuste kasutamise juurde on turvalised ning andmevahetus krüpteeritud. Iga kliendi lahendus on loogliselt teistest eraldatud.


Datafox’i Cloud PBX teenuse puhul säilib ettevõtel jätkuvalt vabadus valida ise oma sideoperaator(id) nii kodu- kui välismaalt, kelle vahendusel soovitakse sideteenuseid kasutada.

 

Datafox kasutab pilvepõhiste kommunikatsioonilahenduste pakkumiseks innovaphone tehnoloogiat.

IT lahendused

Andmekeskused/ serverikeskused

VIRTUAALSERVERID JA SERVERSÜSTEEMID

Suur osa serverikeskustest töötab täna virtuaalserverite platvormil, mis tagab lihtsama ja soodsama halduse, suurendab töökindlust ja andmete kaitset. Datafox omab pikaajalist kogemust virtuaalserverite lahendustega ja on usaldusväärne partner teie serveripargi uuendamisel, laiendamisel või virtualiseerimisel.
Lahendused: VMware, Microsoft, IBM/Lenovo, Fujitsu, HPE

 

ANDMEHOIDLAD

Kesksed andmehoidlasüsteemid tagavad andmete turvalise säilimise, kiire töötlemise ja efektiivse haldamise ühes või mitmes asukohas. Datafox meeskond tunneb erinevaid kaasaegseid andmehoidla tehnoloogiaid (sh. all FLASH ja tarkvarapõhised lahendused) ja omab pikajalist praktilist kogemust andmehoidlatega. Planeerime teie ettevõttele sobiva funktsionaalusega ja suurusega lahenduse ning integreerime olemasoleva IT süsteemidega.
Andmehoidlalahendused: Dell EMC, Lenovo, VMware Virtual SAN, Fujitsu, HPE

 

VARUNDUSLAHENDUSED

Ettevõtete andmete varundamine on olulise tähtsusega. Andmete varukopeerimise käigus kopeeritakse andmed regulaarselt tööjaamadest, failiserveritest, andmebaasidest, virtuaalserveritest eraldiseisvasse varunduskeskkonda. Planeerimata rikke või andmete kustutamise korral on teil võimalik varukoopiast taastada süsteemide töö või soovitud andmete seis. Töötav varukoopialahendus kaitseb andmekaost tekkivate äririskide eest. Datafox varunduslahenduste komponendid: erinevad varundustarvarad, kõvakettapõhised varundusseadmed, lindiseadmed, andmete varundamine teenusena ja pilvevarundus.
Varunduslahendused: Dell EMC Avamar, Dell EMC Networker, Dell EMC Data Domain, Dell EMC Mozy, Veeam, Druva, Azure, Datafox Cloud

 

ARHIVEERIMINE

Enamikes ettevõtetes on sama info (e-kirjad, failid, MS Sharepoint dokumendid jms.) salvestatud IT süsteemidest mitmekordselt. Suurt osa infot, mida operatiivselt ei kasutata, hoitakse peasüsteemides, mis koormab ja aeglustab IT süsteeme. Datafox arhiveerimislahendused lubavad määratleda andmete tüübi, kasutajate ja kasutustiheduse alusel, kuidas, kus ja kui kaua andmeid säilitatakse. Arhiveerimislahendus automatiseerib andmete haldamist, säästab salvestuspinda ja kiirendab varukopeerimist, kaitseb andmeid lubamatu kustutamiste eest ja garanteerib vastavuse seaduste ja regulatsioonidega.

 

ÄRIRAKENDUSED ja PLATVORMID

Datafox IT lahendused on sobivad erinevate ärirakenduste tööks: raamatupidamistarkvara, andmebaasid, ERP lahendused (logistika, tootmine, ladu, müük), andmelaod, personalisüsteemid, eritarkvarad ja arendus- ja testkeskkonnad. Datafox tagab teie ärisüsteemide töökindluse, kiiruse ja andmete kaitse.
Ärirakendused ja platvormid: MS Server, MS SQL, MS Exchange, Office 365, MS SharePoint Server, IBM DB2, Linux, VMware vSphere ja Microsoft Hyper-V, Microsoft Azure

 

AVARIITAASTE

Avariitaaste lahendused maandavad äririske ja tagavad IT süsteemide töö jätkumise rikete, turvaaukude, inimlike vigade ja tule, vee jm. õnnetuste korral. Datafox IT lahendused ja teenused tagavad IT süsteemide katkestuseta töö võimalike rikete vms. korral. Datafox Cloud

 

Turvalisus

Cryptolocker, pahavara, viirused, DDos ja muud rünnakud ettevõtte IT taristu vastu on muutunud tänapäeval normiks. Samuti on aja jooksul IT lahendused muutunud keerulisemaks – traditsioonilised keskkonnad on asendunud virtuaalsete ning tarkvarapõhiste lahendustega ja nende haldus on sageli küllalt kompleksne. Muutunud on ka kasutusharjumused – infot liigub väljaspool organisatsiooni rohkem kui kunagi varem (sageli paikneb pilves) ning kasutajad töötavad ühe enam väljaspool kontorit. Kõik see loob uued ootused ka ettevõtte IT ja andmete turvalisusele. Datafox hoiab Teie IT ja andmete turvalisuse lihtsana, pakkudes koostöös maailma tunnustatud IT turvalisuse lahenduste pakkuja Sophosega terviklikku IT taristu turvalisuse kaitset – olgu see siis teie ettevõtte võrk, serverid või kasutajate lõppseadmed. Kõik-ühes UTM (Unified Threat Management) tulemüürid, turvalised Wifi lahendused, lõppkasutajate seadmete (arvutid, mobiilid, tahvlid) turvalisus koos viirusetõrjega, andmete krüpteerimine, Security Heartbeat on vaid mõned märksõnad. IT taristu poolelt on tagatud kogu serverpargi, virtualiseerimiskeskkonna ja andmesalvestusseadmete turvalisus. Ja kõik eelnevalt mainitud komponendid ei toimi omaette, vaid ühtse tervikliku läbipõimitud IT turvalisuse lahendusena.

Tutvu lähemalt Datafox IT Security kontseptsiooniga!

Küsi lisa: Raido Vahi, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Võrk + WIFI

Datafox teeb koostööd juhtivate võrguseadmete tootjatega ja võrguteenuste pakkujatega. Pakume kontori lokaalvõrkude (LAN), virtuaal privaatvõrkude (VPN), traadita ning serverikeskuste võrgulahendusi. Võrgulahenduste oluliseks komponentideks on turvalisus: tulemüür, UTM, viirusetõrje, krüpteeritud andmeliiklus. Datafox võrgu- ja turvalahendused ühendavad teie serverikeskuse, kontorivõrgu, pilvekontori ühtseks, töötavaks ja turvaliseks tervikuks.
Võrk + WIFI: VMware NSX, HPE, Sophos, Cisco, Brocade, Dell, Ubiquiti Networks, ARUBA.

Kommunikatsioon

Kommunikatsioonilahendused on loogiline osa kogu ettevõtte IT vajadustest. Olgu selleks siis klassikaline IP lauatelefon, mõni nõudlikum kõnekeskuse- või kõnesalvestuslahendus või keerukam Unified Communications lahendus.
Kommunikatsioonilahendused: innovaphone, Voxtron, Zendesk.

Kõikidel juhtudel saab Datafox’ist abi. Loe lisaks siit või kontakteeru Tarmo Reineberg, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Pilv

IT pilvelahendused on täna juba standard. Datafox pakub teile parima IT pilveteenuse arvestades teie ettevõtte äriprotsesside olemust, IT lõppkasutajate harjumusi, infoturbe ning talitluspidevuse nõudmisi jpm. Datafox on teie pilvelahenduse partner alates lahenduse valikust, juurustusest ja hilisema halduseni. Pakume teie organisatsiooni jaoks sobivaima pilveteenuste koosluse erinevate pilvekontseptsioonide seast – privaatpilv, avalik pilv või erinevad hübriidpilve lahendused.
Pakume valikut maailma juhtivate pilveteenuste seast: Office365, Windows Azure, VMWare VCloud, Veeam Cloud, Druva InSync Cloud, Datafox Cloud, Amazon Web Services jne.

VMware andmekeskust on võimalik laiedada eri pilveplatvormidele. Lisaks on võimalik VMware Multi-Cloud lahendusega hallata oma IT teenuseid eri pilvepakkujate (AWS, Azure) vahel.

Loe lisaks siit või kontakteeru Kristjan Ok, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Arvutid ja nutitöökohad

Arvutid ja nutiseadmed on kasutajatele ärikriitliseks „aknaks“ IT rakenduste ja IT pilveteenuste juurde. Datafoxi nutitöökoha lahendused sisaldavad kõike vajalikku: sobivate seadmete valikut, viirusetõrjet, andmete varundamist, standard- ja eritarkvara installeerimist, andmete ümberkopeerimist, eriseadmetega ühendamist, kaughaldust, hilisemat kasutajatuge. Lisaks standardsete kontoritöökohtadele tegeleme ka kaugtöö- ja mobiilsete töökohtade ning kõnekeskuste lahendustega.
Arvutid ja nutitöökohad: Lenovo, Fujitsu, Dell, Airwatch, Druva, Office 365, MS Office, Google Business, Mozy, Fusion Pro, Workstation Pro.

Pilve teenused
IT teenused

Haldus- ja tugiteenused

Datafoxi haldusteenused on suunatud erinevatele organisatsioonidele sõltumata nende tegevusalast.

Haldame kogu organisatsiooni IT baastaristut, lähenedes personaalselt ning arvestades kliendi soove ja vajadusi. 

IT KASUTAJATUGI

IT kasutajatoe teenus on mõeldud igas suuruses organisatsioonile, kus soovitakse lõppkasutajate IT tugi tellida väliselt teenusepakkujalt. Teenus on populaarne nii organisatsioonides, kus puudub kohalik IT kompetents, kui ka seal, kus on kohalik IT juht/spetsialist, kes saab lõppkasutaja tuge Datafoxilt. See võimaldab kohalikul IT juhil/spetsialistil keskenduda enam IT strateegiliste eesmärkide elluviimisele, tagamaks maksimaalne tugi organisatsiooni tööprotsessidele.

IT kasutajatugi (Helpdesk) lõppkasutajatele hõlmab endast vähemalt alljärgnevaid teenuseid:

  • I taseme helpdesk - juhtumite registreerimine telefoni ja e-maili teel
  • esmatasandi kasutaja probleemide lahendamine kaughalduse teel või Kliendi juures kohapeal;
  • vajadusel intsidentide edastamine kolmandatele osapooltele või Datafoxi kompetentsimeeskondadele (näiteks kesksete server-, võrgu- ja pilveteenuste haldajad).

Arvutitöökohtade haldusteenus

Teenus on täienduseks IT kasutajatoe teenusele ning on suuresti proaktiivse olemusega. Ideaalis tuvastame probleemid enne kui lõppkasutaja seda märkab.

Teenuse raames:

  • Loome arvutitöökoha automaatse paigaldusprotsessi (AutoPilot)
  • Rakendame arvutitöökohtadele (Windows/Apple) ühtsed eelnevalt Datafoxi meeskonna poolt välja töötatud ja kliendiga kooskõlastatud turvapoliitikad.
  • Keskseks rakenduste paigalduseks loome Company Portali, mis võimaldab kasutajatel vajadusel mugavalt ja turvaliselt kokku lepitud lisatarkvarasid endale ise arvutisse paigaldada.
  • Teostame kliendi tööjaamade jooksvat tervise monitooringut ja anname teada võimalikest riistvara probleemidest.
  • Seadistame arvutitöökohtades automaatse tarkvara uuenduse ja hoiame paigaldatud tarkvara värskendatuna.
  • Tagame, et ettevõtte andmetele saab ligipääsu vaid seadmest, mis vastab eelnevalt konkreetse ettevõtte turvareeglitele.
  • Seadistame viirusetõrje teated edastama Datafoxi servicedesk süsteemi ja reageerime teadetele proaktiivselt.
  • Koostame igakuiselt kliendile ülevaate haavatavustest kliendi arvutipargis ja teeme ettepanekud nende parandamiseks.
  • Hoiame Company Portal-is kokkulepitud tarkvarad uuendatuna ning seeläbi haavatavuste vastu kaitstuna.

 

Serverite haldusteenused

Serverite haldusteenus on enamasti täienduseks arvutitöökohtade tugiteenusele, kuid võib olla ka täiesti eraldiseisva teenusena. Antud teenuse puhul on Datafoxil täielik vastutus serveri käideldavuse teenustaseme tagamise eest.

Mõned näited hallatavatest serveriteenustest:

  • Active Directory autentimisteenused;
  • Failiserveri ja dokumendihaldussüsteemid;
  • Andmebaasisüsteemid (MS SQL, Oracle, MySQL, PostgeSQL);
  • ERP lahendused (NAV, AX);
  • E-mail ja grupitöö (näiteks Exchange server);
  • Platvormteenused: Windows Server, Linux;
  • Virtualiseerimisplatvormid VMWare ESX, MS Hyper-V.

Mõned näited arvutitöökohtade haldusteenustes sisalduvatest teenustest:

  • II-taseme tugikeskus (HelpDesk) Tellija IT tugiisikule telefoni ja e-maili teel;
  • Serverite füüsiliste ressursside, virtualiseerimisplatvormi ja serveriteenuste käideldavuse monitooringuteenus;
  • Serverite turvapaikade ja uuenduste haldus ning monitooring;
  • Reageerimine monitooringuteadetele ja tõrgete eemaldamine vastavalt kokkulepitud teenustasemetele (SLA);
  • Tugiteenuse osutamiseks vajaliku dokumentatsiooni uuendamine ja ajakohasena hoidmine;
  • Arendusettepanekute teostamine süsteemide käideldavuse parendamiseks.

 

Mobiilseadmete keskhaldus

Loome lahenduse ettevõtte ja töötajate isiklike mobiilseadmete (mobiiltelefonid, tahvelarvutid) halduseks vastavalt tootja soovitustele ja Datafoxi parimatele praktikatele, lähtudes kliendiga kokku lepitud turvatasemest. Ettevõtte andmetele saab olema ligipääs vaid turvalistelt seadmetelt.

 

Serverite haldusteenused

Serverite haldusteenus on enamasti täienduseks arvutitöökohtade tugiteenusele, kuid võib olla ka täiesti eraldiseisva teenusena. Antud teenuse puhul on Datafoxil täielik vastutus serveri käideldavuse teenustaseme tagamise eest.

 

Mõned näited serverite haldusteenustes sisalduvatest teenustest:

  • II-taseme tugikeskus (ServiceDesk) Tellija IT tugiisikule telefoni ja e-maili teel;
  • Serverite füüsiliste ressursside, virtualiseerimisplatvormi ja serveriteenuste käideldavuse monitooringuteenus;
  • Serverite turvapaikade ja uuenduste haldus ning monitooring;
  • Reageerimine monitooringuteadetele ja tõrgete eemaldamine vastavalt kokkulepitud teenustasemetele (SLA);
  • Tugiteenuse osutamiseks vajaliku dokumentatsiooni uuendamine ja ajakohasena hoidmine;

 

Pilveteenuste haldusteenus

Serveriteenused on liikunud üha rohkem pilve. See tähendab, et teenuse toimimiseks vajalik füüsiline keskkond, riistvara ja platvormid on tagatud avaliku teenusepakkuja (nt. Microsoft, Google) poolt, kuid teenuste haldus on korraldatud Datafoxi poolt.

Mõned näited võimalike haldusteenuste kohta pilves:

  • Planeerimine ja eelarvestamine;
  • Infoturbe ja talitluspidevuse planeerimine;
  • Teenuste juurutamine;
  • Teenuste integreerimine kohalike teenustega (näiteks hübriididentiteet);
  • Teenuste käideldavuse monitooring;
  • Teenuste tehniline tugi (I ja II taseme tugi);
  • Tehniline suhtlus pilveteenuse pakkujatega.

Vaata lisainfot Datafoxi pilveteenuste kohta!

 

Tugiadministraatori teenus

Populaarne Datafoxi teenus ja seda eelkõige ülimalt kulu-efektiivse hinnataseme tõttu. Mõeldud eelkõige organisatsioonidele, kus on olemas kohalik IT kompetents, kuid täiendava kindlustunde saavutamiseks on alati võimalik kasutada Datafoxi spetsialisti abi vastavalt kokku lepitud reageerimise põhimõtetele. Levinumad kasutusjuhud kus täiendavat tuge võiks vaja minna:

  • Täiendav abijõud suuremahuliste tööde teostamisel või intsidentide lahendamisel;
  • Täiendav tugi organisatsiooni IT administraatorile küsimustes, millega ei ole mõistlik või võimalik omal tegeleda (virtuaalinfrastruktuur, andmevarunduse haldus jms);
  • IT toe korraldamine olukorras, kus organisatsiooni IT spetsialist on eemal (puhkusel, komandeeringus vms);
  • Töötab põhimõttel – 2 pead on parem kui üks. :)

 

Sharepoint Online ja PowerApps teenused

Datafox aitab juurutada ja hallata Microsoft 365 pakettides sisalduvad Sharepoint Online ja PowerApps teenuseid, mis aitavad parendada organisatsiooni infovahetust ja meeskonnatööd. Sharepointi ja PoweApps platvormidele on võimalik kulutõhusalt luua erinevaid modernse koostöö lahendusi. Näiteks:

  • Failihalduse pakett          
  • Siseveebi pakett
  • Puhkuste PowerApps pakett        
  • PowerApps info kuvamise pakett              
  • Kontaktihalduse PowerApps pakett          
  • Kuluaruandluse PowerApps pakett          
  • Dokumendihalduse pakett          
  • Dokobit allkirjastamise pakett    

 

Lisaks Datafoxi poolt loodud, allpool kirjeldatud baaspakettidele, on lisateenusena võimalik tellida Kliendi ärivajadustest lähtuvaid lisaarendusi, mille skoop ja arendustööde maht lepitakse kokku eraldi.

 

IT (pilve)teenusena

Kõrgkäideldava IT taristu ehitamine on reeglina kulukas ning tasub end ära vaid suuremate organisatsioonide puhul. Siin on parimaks lahenduseks valmis teenused - pilveteenused. Juba aastaid ei ole enam küsimus selles, kas liikuda pilve, vaid milliste teenustega ja kuidas seda targalt ning turvaliselt teha. Kohalik IT taristu täieneb samm-sammult erinevate avalike pilveteenustega. Kaasaegne reaalsus on targalt hallatud IT-teenuste kooslus – hübriidpilv.

Vaata lisainfot Datafoxi pilveteenuste kohta!

Datafox Cloud pilveteenus

Datafox Cloud pilveteenused on mõeldud organisatsioonile, kellel puudub vajadus ja võimalus omada IT taristut. Klientidel on võimalik valida enda nõuetele vastav serveriteenus: jõudlus, andmemaht, andmekaitse, operatsioonisüsteem jne.

Datafox Cloud Serverite füüsiline majutuskeskkond asub Eesti ühes tuntuimas kõrgklassi serveriruumis, mis vastab kõikidele kaasaegsetele turvanõuetele (EITSA, ISO27001). Võimalikud teenused Datafox Cloud pilveteenuses:

  • Virtuaalserverid teenusena (IaaS, PaaS, SaaS);
  • Arendusplatvormid teenusena;
  • Spetsiaaltarkvara majutus;
  • Kommunikatsiooniplatvormid (Unified Communications);
  • Andmete varuasukoht (Veeam Cloud Connect pilveteenus);
  • Integratsioon avalike pilveteenustega (Microsoft365, Azure);
  • Veeam Microsoft 365 varundusteenus.

Unified Communications

Kommunikatsioonilahendusi kaasajastades tuleb silmas pidada kahte aspekti:

  • Lahendada kõik vajadused komplektselt ehk luua üks lahendus kõigi suhtluskanalite (audio, video, chat, presence, conferencing, collaboration) tarbeks.
  • Kõik teenused peaks olema võrdselt kättesaadavad nii ettevõtte sisevõrgus kui internetis.

Mõlema tingimuse lahendamiseks sobib ideaalselt Datafox’i poolt pakutav innovaphone tehnoloogial baseeruv Unified Communication lahendus pilveteenusena.

Avalikud pilveteenused

Datafox on maailma juhtivate pilveteenusepakkujate Microsoft ja Amazon ametlik partner.

Mõned näited võimalike pilveteenuste kohta:

  • Microsoft365 pilvekontori teenus;
  • Virtuaalserverid teenusena (IaaS, PaaS, SaaS);
  • Arendusplatvormid teenusena;
  • Spetsiaaltarkvara teenusena (ERP, ärianalüütika);
  • Andmete varuasukoht;
  • Arendusplatvormid teenusena;
  • Hübriididentiteet.

IT juhtimine

IT koordinaatori teenus

Teenus on lihtsustatud lähenemine IT juhtimise teenusele ning  suunatud eelkõige organisatsioonidele, kus puudub kohalik IT kompetents või soovitakse seda täiendada mõne valdkonna spetsiifilise teemaga (näiteks infoturbe või talitluspidevuse korraldus).

Mõned näited IT koordinaatori teenusest:

- IT haldusteenuste korraldamine;

  • Arvutitöökohtade, serverite ja ärirakenduste haldusteenuse korraldus;
  • Tehniline suhtlus erinevate IT partneritega;

- IT eelarvestamine ja eelarve sihtotstarbelise täitmise kontroll;

- IT projektijuhtimine;

- IT riistvara, tarkvara ja teenuste hangete korraldamine ning järelevalve;

- Infoturbe ja IT talitluspidevuse planeerimine ja korraldamine;

- IT teenuste ja IT operatsioonide kuluefektiivuse analüüs.

- IT süsteemide dokumentatsiooni loomine ning selle haldus Datafoxi dokumenteerimise platvormil.

 

Infoturbe juhtimise teenus

Teenus pakub terviklikku infoturbe haldust, mis hõlmab inimesi, protsesse ja tehnoloogiat. 

  • ITturvalisuse regulaarne ülevaatus
  • Optimaalsete turvatehnoloogiate soovitamine ja tehnilise rakendamise koordineerimine
  • Infoturbe protsesside kaardistamine ja ajakohasena hoidmine
  • Infoturbe juhtimissüsteemi rakendamine ja haldamine (nt ISO 27001)
  • Infoturbe alase teadlikkuse testimine
  • Infoturbe alased koolitused
  • Infoturbe alane järelvalve IT partnerite tegevuse üle
  • Suhtlemine järelvalveorganitega (audiitorid ja ametkonnad)

 

 

Alamkategooriaid