Võta julgelt ühendust ja leiame koos parima lahenduse!

Klienditeenindusplatvormid

Klienditeeninduse ja selle halduse korraldamine esitab tehnoloogilistele lahendusele järjest uusi nõudmisi. Järjest olulisem on pakkuda kliendile suurepärast teenindust ning klienditeenindajale samaväärseid tööriistu sõltumata kommunikatsiooni kanalist.

Kliendid soovivad, et neil oleks võimalus ettevõtetega suhelda ükskõik, kus nad viibivad, neile sobival ajal ja kanali kaudu, mis neile kõige mugavam on.

Vähem olulised pole ka liidestused ning et kogu kliendisuhtlus, olgu see siis Facebooki, Instagrami, WhatsApp, veebichati/juturoboti, e-posti või telefonikõne vahendusel, oleks talletatud kliendihaldusplatvormis.

Üheks suurepäraseks ja paindlikuks kliendihaldusplatvormi lahenduseks on Zendesk, millel on integratsioonid enamike sotsiaalvõrgustike, suhtlusplatvormide, e-poodide ning paljude muude lahendustega.  Zendesk on pälvinud ka palju tunnustusi, olles korduvalt valitud parimaks kliendihalduse tarkvaraks nii G2 kui Gartner Peer Insights poolt.

Datafox on Zendesk’i Advanced partner – oleme Zendesk edasimüüja Eestis juba aastast 2016.  Aitame lahenduse kasutuselevõtul, juurutamisel ning kõneside ja kolmandate osapoolte rakenduste integreerimisel Zendeski.

Konverentsilahendused

Kaugtöö lahenduste populaarsus sh virtuaalkoosolekute pidamine on muutunud igapäevaseks normiks.
Kõigile populaarsete pilveplatvormide (Teams, Zoom jm) kasutajatele aitame leida ja paigaldada sobivad seadmed nõupidamisruumidesse.

Loe meie soovituste kohta siit!

Konverentsilahenduse funktsionaalsust võimaldab pakkuda ka Datafoxi Cloud PBX platvorm.

 

Cloud PBX


Datafox’i poolt pakutavad innovaphone vahendusjaama lahendused on juba aastaid tuntud oma töökindluse ning äärmiselt lihtsa arhitektuuri ja riistvara energiasäästlikkuse poolest. Näilisele lihtsusele vaatamata saavad samas kindlasti lahenduse ka kõige nõudlikumad soovid. Ülilihtsalt ja kuluefektiivselt on teostatavad üle riigipiiride ulatuvad loogiliselt ühtsed lahendused ning kõrgkäideldavust nõudvad, dubleeritud ja mitmes asukohas paiknevad lahendused. Lahenduse koosseisu on võimalik lisaks klassikalistele IP lauatelefonidele lülitada ka traadita DECT ja Wifi telefonid ning tarkvaratelefonid nii arvutis kui ka nutitelefonis. Lisaks rikkalikule telefonifunktsionaalsusele on samal platvormil käivitatav ka täisfunktsionaalne Unified Communications lahendus võimaldamaks olekuinfo jälgimist, chat’i, videokõnet ning konverentsilahendusi. Võimaluste ringi täiendab veelgi WebRTC tehnoloogia ning integratsioonid Microsoft Office 365 lahendustega.

See kõik on jätkuvalt kättesaadav, kuid järjest harvem on otstarbekas lahendust omada ning hoida seda ettevõtte sisevõrgus, sest kõik samaväärsed võimalused on kättesaadavad ka Datafoxi Cloud PBX-i teenusega.

Cloud PBX teenus võimaldab lahendust kasutada minimaalsete investeeringutega igal ajahetkel täpselt sellises mahus ja funktsionaalsuses, mis vajalik.

 

Lisaks finantsaspektile, on isegi olulisem see, et mida mobiilsemad on ettevõtte töötajad, seda olulisem on kõikide lahenduste kasutamisvõimalus kõikjalt internetist, mitte ainult kontoris istudes. Seda on võrratult lihtsam tagada pilveteenuseid kasutades, selle asemel, et avada ettevõtte sisevõrgus paiknevaid ressursse avalikuks kasutamiseks. Parimad näited selleks on ilmselt helistamine mobiiliäpiga ja WebRTC lahendused, aga ka lihtsalt kodukontor Samuti on Cloud PBX teenuse puhul kõige lihtsamini realiseeritavad integratsioonid erinevate teiste pilveteenustega nagu näiteks Zendesk või Microsoft Teams.

 

Kõik ühendused üle interneti teenuste kasutamise juurde on turvalised ning andmevahetus krüpteeritud. Iga kliendi lahendus on loogliselt teistest eraldatud.


Datafox’i Cloud PBX teenuse puhul säilib ettevõtel jätkuvalt vabadus valida ise oma sideoperaator(id) nii kodu- kui välismaalt, kelle vahendusel soovitakse sideteenuseid kasutada.

 

Datafox kasutab pilvepõhiste kommunikatsioonilahenduste pakkumiseks innovaphone tehnoloogiat.

Võta julgelt ühendust & küsi lisainfot