Oleme valinud Zendeski eelkõige lahenduse lihtsuse tõttu. Üles seadmine on lihtne ja kiire. Lahenduses töötamine on loogiline ja ilma segavate faktoriteta. Zendeski saab kasutusele võtta tükk haaval. Alustada ühe teeninduskanali haldusest ja aega mööda liita teised. Hea klienditeeninduslahendus teeb mugavamaks nii kliendi kui klienditeenindaja elu ja aitab kiire probleemilahendamise läbi tõsta ettevõtte müüki ja vähendada klienditeeninduse kulukust. Boonusena on Zendesk lihtsasti teiste ettevõtte süsteemidega liidetav läbi WebHookide ja API-de. Kui sinu arvates kirjeldab üht head klienditeeninduslahendust avatus, lihtsus, skaleeritavus ja omnichannel, on just Zendesk see õige.
miks valida zendesk?
finants
Zendesk on ideaalne lahendus kasvavale finantsasutusele, olgu teie ettevõte tegija panganduses, kindlustuses, varahalduses või investeerimises. Lahendus on skaleeritav vastavalt ettevõtte suurusele ja vajadustele. Zendeskis on teiekliendiandmed kõik ühes kohas, mis aitab kliendile kiirelt ja personaalselt vastata lahendada probleemid eos. Et olla kliendile lähemal on olemas 24/7 juurdepääsetav info läbi iseteeninduse, chatboti ja automaatvastuste. Andmeturvalisus on tagatud ja lahendus on vastavuses ka laiemalt levinud regulatsioonidega üle maailma – Euroopas näiteks GDPR.



kaubandus
Kaubamüügi suurimad probleemid on tihti ostukorvide müügiks vormistamine ning e-poe ja tavapoe lahusus. Läbi Chati saate kliendiga just õigel ajal ühendust võtta ja selgitada tema probleemi, et ostukorv ei ununeks teostamata. Stampküsimuste korral ruttab appi bot või KKK. Kuna Zendeskis on ühes vaates koos kogu kliendi ostuajalugu, lehitsusajalugu ja suhtlus on klient teenindatud igas kanalis võrdselt. Läbi proaktiivse suhtluse on lihtne kliendi e-ostukorvi ostuks vormistada. Hea teenindusplatvormi abil on ka klienditeeninda töö ladusam.



avalik sektor
Enam ei ole vaja keerulisi IT süsteeme ja aega nõudvaid juurutusi, et tagada kodanikule maailma tasemel kaasatus riigiteenustesse. Zendesk toob ühte sertifitseeritud turvalisse kohta kokku teabehalduse, kommunikatsioonilahendused, iseteeninduse ja statistika. Et riigitöötaja töö oleks lihtsam ja rööprähklemist vähem, saab üle API-de ja Webhookide kokku tuua info mitmetest süsteemidest ühte klienditeeninduse lahendusse. Automatiseeritud infojagamisest rääkimata.



tootmine
Täida oma tootmislubadused ja ole oma kauba tellijale igas tootmisetapis lähedal. Mitmed tootmisettevõtted kasutavad Zendeski töövoogude sujuvamaks juhtimiseks, süsteemide integreerimiseks ja osakondade vahelise suhtluse edendamiseks. Lihtsamaks läheb ka tarnijate ja tarbijatega suhtlemine. Zendesk toob läbi e-maili, Chati, telefonikõnede ja muude kommunikatsioonilahenduste ühte turvalisse keskkonda kokku kõik projekti osapooled, üks kõik millises maailma otsas nad asuvad.



tervis
Ole patsiendile lähedal läbi iga võimaliku suhtluskanali. Automeeri info liikumine protseduuride kohta ja too kogu patsiendi visiidiajalugu ühele platvormile. Kvaliteetne artsiabieeldab sujuvat meeskonnatööd. Hea kommunikatsioonitööriist teeb koostöö administraatorite, õdede ja arstide vahel lihtsamaks. Patsiendil on alati ülevaade ja meeldetuletus kus ja kunas tema järgmine visiit toimub.



meedia ja meelelahutus
Klient peaks end alati tundma kui VIP. Andmesalvedes eraldi olev info teeb aga sujuva kliendikogemuse pakkumise raskeks. Mitmed maailmakuulsad meelelahutajad ja meediaettevõtted on valinud enda klienditeenindusplatvormiks Zendeski, sest kliendiinfo on mugavalt koondatud ja kliendiga saab suhelda läbi äppide, push notification’ite ja klassikaliste suhtluskanalite. Info jõuab VIP-ini hästi ajastatult ning eneseabi on lihtne ja loogiline. Tagasisidevõimalused aitavad kaasa kiirele tootearendusele.



zendesk tooted

zendesk support

zendesk chat

zendesk talk

zendesk guide

Proovi lahendust siin!
Kui soovid juhendatud demo, võta ühendust:
Ingrid Stamm
+372 5555 5250
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.