Microsoft 365 piirangud:
- Lõppkasutaja andmeid säilitatakse piiratud tingimustel vaid 30 päeva
- Kesksed andmed ja suletud kontod säilitatakse maksimaalselt 90 päeva
- Andmete varunduspoliitikad on piiratud ning ei võimalda piisavalt paindlikkust
Ka Microsoft soovitab kasutada täiendavat lahendust andmete kaitseks! Veeam on ametlik Microsofti koostööpartner.
Ka pilves on andmekaitse vajalik
- Kasutajad kustutavad andmeid. Vahel kogemata, mõnikord tahtlikult.
- Väliste luna ja-pahavara rünnakute kaitseks
- Seadustest tulenev andmete õigsuse ja sälimise kohustuste tagamine
Veeam 365 varundusteenus välistab riski kaotada juurdepääs ja kontroll oma Office 365 andmetele, sealhulgas Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business ja Microsoft Teams, nii et teie andmed on alati kaitstud ja teil on neile juurdepääs. Mõne klikiga on võimalik taastada Office 365 postkastid ja meilid, SharePointi saidid, dokumendid, teegid ja loendid, OneDrive for Businessi kontod, failid ja kaustad ning Microsoft Teamsi kanalid, vahelehed ja seaded.
Veeam 365 varundusteenuse hind
- Veeam 365 varundusteenuse kasutajalitsents (saame määrata kas varundame kõiki kasutajadi või osa kasutajatest)
- Andmemaht (Azure, AWS, Datafox pilv) *teenuse käivitamisel teeme kliendi reaalandmete põhjal kalkulatsiooni ja prognoosi andmemahu kohta. Saame määrata, mis andmeid ja kui kaua varundame.
- Teenuse haldustasu
Oleme valinud Zendeski eelkõige lahenduse lihtsuse tõttu. Üles seadmine on lihtne ja kiire. Lahenduses töötamine on loogiline ja ilma segavate faktoriteta. Zendeski saab kasutusele võtta tükk haaval. Alustada ühe teeninduskanali haldusest ja aega mööda liita teised. Hea klienditeeninduslahendus teeb mugavamaks nii kliendi kui klienditeenindaja elu ja aitab kiire probleemilahendamise läbi tõsta ettevõtte müüki ja vähendada klienditeeninduse kulukust. Boonusena on Zendesk lihtsasti teiste ettevõtte süsteemidega liidetav läbi WebHookide ja API-de. Kui sinu arvates kirjeldab üht head klienditeeninduslahendust avatus, lihtsus, skaleeritavus ja omnichannel, on just Zendesk see õige.
miks valida zendesk?
finants
Zendesk on ideaalne lahendus kasvavale finantsasutusele, olgu teie ettevõte tegija panganduses, kindlustuses, varahalduses või investeerimises. Lahendus on skaleeritav vastavalt ettevõtte suurusele ja vajadustele. Zendeskis on teiekliendiandmed kõik ühes kohas, mis aitab kliendile kiirelt ja personaalselt vastata lahendada probleemid eos. Et olla kliendile lähemal on olemas 24/7 juurdepääsetav info läbi iseteeninduse, chatboti ja automaatvastuste. Andmeturvalisus on tagatud ja lahendus on vastavuses ka laiemalt levinud regulatsioonidega üle maailma – Euroopas näiteks GDPR.
kaubandus
Kaubamüügi suurimad probleemid on tihti ostukorvide müügiks vormistamine ning e-poe ja tavapoe lahusus. Läbi Chati saate kliendiga just õigel ajal ühendust võtta ja selgitada tema probleemi, et ostukorv ei ununeks teostamata. Stampküsimuste korral ruttab appi bot või KKK. Kuna Zendeskis on ühes vaates koos kogu kliendi ostuajalugu, lehitsusajalugu ja suhtlus on klient teenindatud igas kanalis võrdselt. Läbi proaktiivse suhtluse on lihtne kliendi e-ostukorvi ostuks vormistada. Hea teenindusplatvormi abil on ka klienditeeninda töö ladusam.
avalik sektor
Enam ei ole vaja keerulisi IT süsteeme ja aega nõudvaid juurutusi, et tagada kodanikule maailma tasemel kaasatus riigiteenustesse. Zendesk toob ühte sertifitseeritud turvalisse kohta kokku teabehalduse, kommunikatsioonilahendused, iseteeninduse ja statistika. Et riigitöötaja töö oleks lihtsam ja rööprähklemist vähem, saab üle API-de ja Webhookide kokku tuua info mitmetest süsteemidest ühte klienditeeninduse lahendusse. Automatiseeritud infojagamisest rääkimata.
tootmine
Täida oma tootmislubadused ja ole oma kauba tellijale igas tootmisetapis lähedal. Mitmed tootmisettevõtted kasutavad Zendeski töövoogude sujuvamaks juhtimiseks, süsteemide integreerimiseks ja osakondade vahelise suhtluse edendamiseks. Lihtsamaks läheb ka tarnijate ja tarbijatega suhtlemine. Zendesk toob läbi e-maili, Chati, telefonikõnede ja muude kommunikatsioonilahenduste ühte turvalisse keskkonda kokku kõik projekti osapooled, üks kõik millises maailma otsas nad asuvad.
tervis
Ole patsiendile lähedal läbi iga võimaliku suhtluskanali. Automeeri info liikumine protseduuride kohta ja too kogu patsiendi visiidiajalugu ühele platvormile. Kvaliteetne artsiabieeldab sujuvat meeskonnatööd. Hea kommunikatsioonitööriist teeb koostöö administraatorite, õdede ja arstide vahel lihtsamaks. Patsiendil on alati ülevaade ja meeldetuletus kus ja kunas tema järgmine visiit toimub.
meedia ja meelelahutus
Klient peaks end alati tundma kui VIP. Andmesalvedes eraldi olev info teeb aga sujuva kliendikogemuse pakkumise raskeks. Mitmed maailmakuulsad meelelahutajad ja meediaettevõtted on valinud enda klienditeenindusplatvormiks Zendeski, sest kliendiinfo on mugavalt koondatud ja kliendiga saab suhelda läbi äppide, push notification’ite ja klassikaliste suhtluskanalite. Info jõuab VIP-ini hästi ajastatult ning eneseabi on lihtne ja loogiline. Tagasisidevõimalused aitavad kaasa kiirele tootearendusele.
zendesk tooted
zendesk support
zendesk chat
zendesk talk
zendesk guide
Proovi lahendust siin!
Kui soovid juhendatud demo, võta ühendust:
Ingrid Stamm
Zendeski toote- ja müügijuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
tel: +372 5555 5250
Privaatsuspoliitika
Üldine
Iisikuandmete töötlemisel järgib Datafox OÜ Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte
Isikuandmeid kasutatakse ainult nendel eesmärkidel, milleks need koguti ning peale eesmärkide täitumist, need kustutatakse.
Isikuandmed on füüsilise isikuga otseselt või kaudselt seostatavad andmed, nagu näiteks nimi, telefoninumber, e-maili aadress, sünnikuupäev, vanus, IP aadress.
Isikuandmeid töödeldakse ainult lepinguga fikseeritud teenuste osutamiseks või turunduslikel eesmärkidel.
Isikuandmete turvaliseks töötlemiseks kasutame parimaid praktikaid ning ainult lepingulisi koostööpartnereid, kellel on võimekus tagada isikuandmete töötlemiseks piisav turvalisus.
Isikuandmete kogumine ja kasutamine
Isikuandmed on andmed, mida Datafox OÜ kogub füüsilise isikuga sõlmitud lepingu täitmisel või temaga ühenduse võtmiseks.
Füüsilise isiku isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
- kontaktandmete (sh füüsilise isiku nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, eelistatud kontakteerumisviis) esitamisel meie veebisaidil, seminaridel/webinaridel või mujal.
- Toote soetamisel või teenuslepingu sõlmimisel tehtud kokkuleppest või poolte vahel sõlmitud lepingust.
Kogutud isikuandmete kasutamine
Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente Datafoxi tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Isik, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest sündmustest/toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutatakse muuseas ka kauba tarneks ning teenuse osutamiseks
Kliendi paremaks teenindamiseks võib Datafox OÜ usaldada teavet kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab Datafox OÜ-le teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks loetakse partnereid kes tegelevad kauba tarnega, teenustoe- või muu kokkuleppe tagamiseks vajaliku teenuse osutamisega.
Isikuandmete kaitse
Datafox OÜ rakendab isikuandmete turvaliseks töötlemiseks, ning kaitseks kõiki ettevaatusabinõusid, sh. Nii riistvaralisi/tarkvaralisi lahendusi, kui ka põhimõttelisi andmete töötluse protsesse.
Isikuandmete hoiustamine
Füüsilise isiku isikuandmeid hoiustatakse ainult selleks ette nähtud andmekandjatel, millele saavad ligi ainult isikuandmete töötlemiseks ette nähtud isikud, ning kõik andmed on hoiustamise hetkel krüpteeritud.
Privaatsuspoliitika tingimused
Meie teenuseid (sh. Kodulehekülg, teenuslepingud, uudiskirjad, partnerid jms) kasutama asudes oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Datafox OÜ jätab endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades selleks kõiki osapooli.
Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimustega palume meiega ühendust võtta aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Datafox Cloud Ready Teenused
Pilve valmisoleku analüüs
IT arhitektuuri analüüs vähemalt alljärgnevate komponentide kohta:
- Serverisüsteemid;
- Võrguteenused;
- Ärirakendused ja kasutuslood;
- Andmete klassifitseerimise põhimõtted ja protseduurid;
- Infoturbe ja talitluspidevuse korraldus;
- IT organisatsiooni ülesehitus;
- IT eelarve ja kulude struktuur;
- Organisatoorne valmisolek.
Analüüsi tulemusel esitatakse pilve valmisolekut esitav küpsushinnang (Cloud Maturity Model), mis sisaldab vähemalt alljärgnevat infot:
- Hetkeolukorra ülevaade;
- Võrdlusanalüüs (Gap analysis) hetkeolukorra ja pilvearhitektuuri vahel;
- Pilve visioonarhitektuuri ettepanek:
- Privaatpilv / Hübriidpilv / Avalik pilv;
- Eelarve;
- Pilve teekaart.
Datafoxi pilveteenused
- Konsultatsioon ja pilve valmisoleku analüüs;
- Pilveteenuste juurutamine;
- Süsteemide ja andmete migratsioon pilve;
- Pilveteenuste integratsioon (näiteks privaat- ja avaliku pilve integratsioon;
- IT operatsioonide juhtimine pilves (monitooring, muudatuste ja intsidentide haldus);
- IT lõppkasutaja tugiteenused.
Töövood pilves
Ärirakendused
- Äriklassi e-maili ja grupitöökeskkond;
- Dokumendihalduse platvorm;
- MS Office töölauarakendused;
- Ligipääs sõltumata seadme tüübist;
- Telekonverentsi platvormid;
- Raamatupidamis- ja/või laotarkvara;
- Virtuaalsed töökohad ja ärirakendused.
Mobiilsed töökohad pilvest
- Kasutajate turvalise käitumise analüüs;
- Kasutajate identiteedi- ja ligipääsuõiguste haldus;
- Nutirakenduste ja seadmete haldus;
- Andmelekke kaitse;
- Ärirakendused ja mobiilsed töökohad pilvest.
IT taristu teenusena - IaaS
- Virtuaalserverid;
- Andmete varundus ja varuasukoht;
- Paindlik ressursside kasutamine;
- Erinevad regioonid;
- Kasutusmahu põhine hinnastamine.
Virtuaalserverid
- Eelkonfigureeritud virtuaalserverid;
- Veebirakenduste platvormid;
- Eelkonfigureeritud ärirakendused ja andmebaasid;
- Automaatne ressursikasutus;
- Automaatne koormusjaotus.
Andme- salvestus & edastus
- Integreeritud andmesalvestuslahendused – objekt/plokk/arhiiv/failisüsteem;
- Andmeliiklus- ja võrguteenused;
- Kõrgkäideldavad platvormid;
- Töövahendid tarkvaraarendajetele;
- Ärianalüütika.
Andmebaasid
- Skaleeritav tuhandetele andmebaasidele;
- Andmekaitse: audit, taastamine ja geo-replikatsioon;
- Automatiseeritud administreerimise toimingud;
- Andmelao valmidus.
Andmevarundus pilve
- Lihtne, automatiseeritud andmekaitse;
- Andmete varundusteenus ja varuasukoht;
- Andmete taastamise võimalus pilve;
- Andmevarunduse monitooringuteenus;
- Andmevarunduse haldusteenused.
Hübriidpilv
Pilveteenused kohalikule andmekeskusele:
- Hübriid identiteet (kohalik AD + Azure AD);
- Täiendavad taristu ressursid pilvest;
- Andmete varuasukoht pilvest;
- Täiendav andmesalvestus ja arvutusvõimsus pilvest;
- Ühtne haldus;
- Arendus- ja testkeskkonnad pilvest.