Mis on Office 365 ning kellele see sobib?

Office 365 on oluliselt rohkem kui lihtsalt Sulle juba tuttavad Office rakendused PC ja Mac arvutite jaoks (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – see on terviklik kontorilahendus pilveteenusena.

1. ÄRIKLASSI POSTKAST

Mahukas äriklassi postkast koos arhiveerimisvõimalusega baseerub tuntud Exchange Serveril. Postkast on saadaval kõikjal ja igast seadmest, andmed on turvaliselt kaitstud ning varundatud.

2. VEEBISALVESTUSRUUM

Turvaline veebisalvestusruum võimaldab faile säilitada ning jagada sõltumata teie asukohast nii oma ettevõtte siseselt kui väljaspool seda. Failikoopiaid saab sünkroniseerides sälitada ka arvutisse.

3. MEESKONNATÖÖ

Võrgukoosolekute ja kiirsõnumside (IM) läbiviimine HD-kvaliteedis tõhustab koostöö tegemist ning infovahetust Sinu meeskonnas.

4. TUTTAVAD RAKENDUSED

Tuttavad Office rakendused PC ja Mac arvutite jaoks (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), lisaks veebipõhine Office ning Office rakendused nutiseadmetes (Android, iOS, Windows).

5. SOODNE LITSENTSEERIMINE

Litsentseerimine on kasutajapõhine ja ühe kasutajalitsentsiga kaetakse kuni viis seadet (PC ja Mac), lisaks tahvelarvutid ja nutitelefonid.

6. KÕIKIDES SEADMETES

Saad kasutada kõige uuemat tarkvara kõikides oma seadmetes ja igal ajal, sealhulgas on õigus kasutada tarkvara ka isiklikes seadmetes.

MILLINE OSTUMUDEL SOBIB

Sama ostumudel ei pruugi alati kõigile sobida. Tutvu siin erinevate võimalustega ning vaata, milline ostumudel oleks just Sinu äri jaoks kõige kasulikum. Kui kahtled, siis küsi nõu oma IT partnerilt.

AASTAPÕHINE TELLIMUS KOHALIKULT EDASIMÜÜJALT

Tegemist on pilveteenuse tellimusega, mille eest tuleb maksta terve aasta ette. See sobib hästi ettevõtetele, kus töötajate arv on stabiilne või pigem kasvav.

AASTAPÕHISE TELLIMUSE JUURES TULEB ARVESTADA JÄRGMISTE ASJAOLUDEGA:

  • Makstakse terve aasta eest ette

  • Lisatellimuse puhul muutub kogu lepingu kestvus (ühe ja sama teenuse raames)

  • Litsentside arvu saab vähendada alles aasta pärast

  • Tellimuse täitmine võtab 1-2 tööpäeva

  • Aktiveeritud teenust ei ole võimalik tagastada ega vahetada teise teenuse vastu

  • Erinevaid teenuseid võib kombineerida vastavalt vajadusele

  • Sama edasimüüja saab abiks olla teenuste käivitamisel ning andmete ülekandmisel (migreerimisel)

  • Teenuste valik võib olla piiratud

  • Tugi on ingliskeelne (tööpäeviti) või kokkuleppe alusel teostab seda edasimüüja (üldjuhul lisatasu eest)

TELLIMUS OTSE
MICROSOFTI KODULEHELT

Microsoft võimaldab soetada pilveteenuseid otse nende kodulehelt ja seda ilma kohaliku edasimüüja kaasamiseta.

TELLIDES MICROSOFTI
KODULEHELT TULEB SILMAS PIDADA JÄRGMIST:

  • Saab valida kas aasta- või kuupõhise ettemaksuga tellimuse

  • Teenuste eest võib tasuda kas krediitkaardiga või arve alusel (arve esitab Microsoft Ireland Operations e. Iirimaa ettevõte). Arve alusel maksmise puhul tuleb arvestada lisakuludega

  • Teenuste tellimus jõustub kohe

  • Aastase tellimuse puhul on muudatuste tegemise võimalused piiratud

  • Aastase tellimuse katkestamisel tuleb arvestada leppetrahviga (ühe kuumakse ulatuses)

  • Seadistamise puhul tuleb arvestada oma jõududega või tellida teenus kohaliku edasimüüja käest

  • Piiratud ööpäevaringne ingliskeelne tugi telefoni teel

KUUPÕHINE TELLIMUS KOHALIKU ASJATUNDJA KAUDU

Kõige paindlikum viis pilveteenuste soetamiseks. Maksad ainult selle eest, mida reaalselt oled eelmisel kuul tarbinud ehk sisult sarnane kõneteenuste või elektrienergia kasutamisele.

TELLIDES OFFICE 365 LITSENTSE KUUPÕHISELT SAAD ARVESTADA JÄRGMISEGA:

  • Tasumine eelmise kuu tellitud teenuste eest päeva täpsusega (kui tellid teenust vaid nädalaks, siis ainult nädala eest ka maksad)

  • Teenuste eest esitab arve kohalik edasimüüja

  • Teenuste vahetamine või nendest loobumine on võimalik iga hetk ja seda ilma leppetrahvideta

  • Tellitud teenused ning muudatused jõustuvad kohe, kui partner teeb tellimuse

  • Erinevaid teenuseid võib kombineerida vastavalt vajadusele

  • Võimalus asendada vanad Office 365 teenuste lepingud (Office 365 Small Business, Small Business Premium ja Midsize Business) uutega

  • Sama edasimüüja saab abiks olla teenuste käivitamisel ning andmete ülekandmisel (migreerimisel)

  • Tugi on ingliskeelne (12x5) kas eposti või telefoni teel

Võrdle populaarsemaid pakette

Allpool on valik populaarsemaid pakette, mida Eestis ostetakse kõige rohkem. Aitame Teil leida sobiva lahenduse!

BUSINESS ESSENTIALS

5.10€

kasutaja kohta
kuumakse

  • HD audio-video konverentsid
  • 50GB äripostkast
  • 1TB veebisalvestusruum
  • Veebipõhine Office

Office 365

Loe lähemalt

BUSINESS PREMIUM

12.70€

kasutaja kohta
kuumakse

  • 1TB veebisalvestusruum
  • 50GB äripostkast
  • Office rakendused
  • HD audio-video konverentsid
  • Veebipõhine Office

Office 365

Loe lähemalt

PROPLUS

14.00€

kasutaja kohta
kuumakse

  • 1TB veebisalvestusruum
  • RDS kasutusõigus
  • Veebipõhine Office
  • Office rakendused

Office 365

Loe lähemalt

ENTERPRISE E3

21.59€

kasutaja kohta
kuumakse

  • 1TB veebisalvestusruum
  • 50GB äripostkast
  • RDS kasutusõigus
  • Office rakendused
  • HD audio-video konverentsid
  • Veebipõhine Office
  • Teabekaitse

Office 365

Loe lähemalt

Kodutarbijale Väikeettevõttele Kesk- ja suurettevõttele Riigiasutusele Haridusasutusele
Hinnad on indikatiivsed ja ei sisalda käibemaksu. Riigi- ja haridusasutustele kehtivad soodsamad hinnatasemed.

KKK

Sagedased vastuväited ning müüdid

Kõikide uute lahenduste puhul tekib paljudel sageli küsimusi, kõhklusi ja kahtlusi – vaata, ehk leiad juba siit vastuse oma küsimusele.

Ma ei kasuta ja ei soovi pilveteenuseid kasutusele võtta!

Tegelikult kasutame me kõik juba ammu erinevaid pilveteenuseid nagu postkastid (Gmail, Yahoo!, hot.ee jne), suhtlusvõrgustikud (Facebook, Instagram, suhtlus.ee) ning failihoidlad (Dropbox, Google Drive) jne.

Andmed võivad pilves kaotsi minna

Üle poole ettevõtetest ei tee tänapäeval oma olulistest andmetest varukoopiaid. Microsofti pilves asuvad andmed on varundatud ning nad on saadaval kliendile igal ajal olenemata asukohast.

Pilveteenused ei ole turvalised

Pilveteenuste taga on tegelikult esmaklassiline riistvara, mis asub hästi turvatud keskkondades ning on hallatud kvalifitseeritud spetsialistide poolt. Microsofti pilveteenuste turvalisus ning kvaliteet vastab nii ISO kui ka teistele rahvusvaheliselt tunnustatud standarditele, mis on kinnitatud ka sõltumatute audiitorite poolt. Täpsemat infot Microsofti pilveteenuste turvalisuse, privaatsuse ning kvaliteedi kohta leiad Microsofti Trust Center veebilehelt.

Pilveteenuse pakkuja võib minu andmeid kuritarvitada või muul moel ära kasutada (reklaamide saatmiseks vms)

Microsofti pilve salvestatud andmed kuuluvad kliendile ja ainult kliendile. Kliendil on õigus andmeid alla laadida ja kustutada, samuti teab klient alati, kus tema andmed täpselt asuvad ning kes ja mis tingimustel Microsofti poolt saab andmetele ligi.

Mis saab, kui Interneti või elektrit ei ole – kuidas saab andmetele ligi?

Internetiühendus on kõikjal ja erinevatest allikatest saadaval (kaabliühendus, mobiilinternet). Pilveteenused on saadaval ka nutiseadmetes, mis töötavad autonoomselt üsna pikka aega. Näiteks: kui ilma elektri või Internetita kohapeal olev meiliserver on kasutu, siis pilveteenust kasutades saate oma eposti lugeda ja saata kasvõi väljastpoolt kontorit. Kui pilveteenus ei ole siiski saadaval, siis failid säilivad ka arvutis (offline). Lisaks ei sõltu Office rakendustarkvara Internetiühendusest.

Minu vanad rakendused ei tööta uues keskkonnas

Jah, see on tõsi, et mõned vanemad rakendused ei ühildu uute tehnoloogiatega. Kuid Microsofti paindlikud paketid ja üksikud teenused võimaldavad alustada pilveteenustega samm-sammult ehk võtta kasutusele teenuseid, mis ei piira vanade rakenduste kasutust. Samal ajal on vanad rakendused tihtipeale asendatavad uutega, mis juba sisalduvad Office 365 teenuste pakettides.

Meie IT osakond saab hakkama meie olemasoleva infrastruktuuriga

Oma majas olev IT võtab palju inimressurssi ja on üsna kulukas ning ei võimalda keskenduda põhiärile. Pilveteenuste kasutusele võtmine vabastab IT inimeste ressurssi, mis võimaldab neil põhitähelepanu pöörata ettevõtte ärieesmärkide edendamisele mitte „tulekahjude“ kustutamisele. Riskid suurenevad koos vananeva riist- ja tarkvaraga.

Pilveteenustele üleminek on kallis ettevõtmine

Kindlasti peab pilveteenustele ülemineku puhul arvestama teatud kuludega. Küll aga on need kulud ühekordsed ning neid tuleb teha ka siis, kui uuendate majas olevat infrastruktuuri.

Meil on hästi planeeritud IT eelarve

Isegi väga hästi planeeritud eelarve ei pruugi katta ootamatuid kulusid, mis on seotud seadmete riketega, riistvara uuendamisega ning lisalitsentside vajadusega.

Pilveteenused on kallimad, sest nende eest tuleb maksta kogu aeg

Pilveteenuste puhul on tegemist opereerimiskuludega mitte investeeringuga. Kulud on eelarvestatavad ning paindlikud ehk muutuvad koos teie ettevõtte arenguga. Tänu paindlikule makseviisile saavad ka väiksed ettevõtted kasutada kalleid tehnoloogiaid.

Alati küsi nõu, enne kui ostad!

Enne ostu on alati mõistlik läbi mõelda kõik alates paketi valikust kuni migratsiooni protsessideni.
Kui Sul ei ole oma IT partnerit ning soovid nõustamist või lisateavet, võta meiega julgelt ühendust.

Mida kliendid ütlevad

PRIIT NIRGI

Teenindusjuht, KAFO OÜ

KAFO IT väljakutseks on seni olnud erineva profiiliga töökohad. Kõik kasutajad ei vaja kontoritarkvara tervikpaketti või spetsiaaltarkvara. Meie IT partneri Datafoxi pakutud Office 365 kuupõhise ostumudeli valik andis meile just selle paindlikkuse, nagu kiiresti muutuvate vajaduste rahuldamiseks meil tarvis läheb. Võtame vajalikke teenuseid kasutusele vastavalt vajadusele ning maksame ainult kasutatud päevade eest.’

Oliver Ahlberg

Chief Operating Officer, Skeleton Technologies

Office365 on kasvanud koos meie ettevõttega. Meie IT töökohad on väga erineva profiiliga ning paiknevad tänaseks üle maailma. Turvaline ligipääs ettevõtte andmetele peab olema tagatud sõltumata kasutaja seadmest, ajast ja asukohast. Office365 pilveteenused on siinkohal meile suureks abiks, võimaldades operatiivselt sisse viia muudatusi, mis on seotud kasutajate arvu või tööprotsesside muutustega. Seejuures maksame vaid selle eest, mida reaalselt kasutame.

Tarvo Lindma

Vandeadvokaat, Supremia

Advokaadibüroo Supremia eesmärgiks on pakkuda oma klientidele kvaliteetseid õigusteenuseid. Meie ja meie klientide jaoks on väga oluline, et meie büroo IT toimiks ning klientide andmed oleksid hoitud turvaliselt. Seetõttu sobib meile ning me kasutame Office365 pilvekontori lahendust, mis vastab maailma juhtivatele turvastandarditele ning mille tehniline ülesehitus on täielikult tagatud teenusepakkuja poolt.

MAREK TRAUTMANN

BLRT Grupp AS, IT direktor

Datafox on BLRT Grupi IT koostööpartner serveri- ja varunduslahenduste osas. Tänu partneri tugevale IT kompetentsile ja headele töötavatele lahendustele, saavad andmed kaitstud ja arhiveeritud. Just see teebki Datafoxist usaldusväärse ja kindla IT partneri.

MARKUS KEERMAN

IT juht, Merko Ehitus

Serverkeskuse teenuseid majast välja andes usaldab klient sageli oma kõige kallima vara – andmed – teenusepakkujale. Datafox on näidanud ennast ärikriitiliste serverteenuste osutamisel professionaalse ning usaldusväärse partnerina, keda soovitan julgesti ka teistele.

MARGUS ORO

Tegevdirektor, SOS Lasteküla Eesti Ühing

SOS Lasteküla pakub perepõhist asenduskodu vanemliku hoolitsuseta lastele, et nad saaksid kasvada üles armastuse, austuse ja turvatunde õhkkonnas. Lisaks turvalisele elukeskkonnale on oluline, et meie IT süsteemid oleksid turvalised ja töökindlad, et tagada meie hoolealuste ja personali andmete turvalisus. Datafox tagab meile IT täis-tugiteenuse üle kogu Eesti asuvates lastekülades, noortekodudes ja peretugevusprogrammides.

MALL BAKLER

Finantsdirektor, Flexa Eesti AS

Datafox on meie paindlik, professionaalne ja mis kõige olulisem - personaalne IT partner! Meie IT alased probleemid ja muudatused lahendatakse operatiivselt ja meeldivas koostöös meie IT kasutajate ja teiste väliste IT partneritega.

ARDI JÄRVEVEER

Euronics

Datafox’i poolt pakutav lahendus klienditeeninduse korraldamiseks on kaasaegne ning lihtsasti kasutusele võetav. Nüüd on kõik Euronics’i kliendipöördumised nii telefoni, emaili kui ka chati teel kontrolli all ja ühtselt hallatavad.

Võta julgelt ühendust & küsi lisainfot