Ülevaade Datafoxi kommunikatsiooni- lahendustest kaugtööks

 

Kuidas tänases olukorras kiiresti ümber orienteeruda, et ettevõtte müük ei langeks? – Viia müük e-kanalitesse. Siin tulevad appi e-klienditeeninduskanalid.

 

Datafox on võimekas kaugtöölahenduste pakkuja. Suurem osa meie klientidest kasutavad igapäevaselt MS Teamsi, mis aitab kaugelt töötada kontoritöötajatel. Osa meie klientidest kasutab täna juba ka kaugtöölahendusi oma klienditeenindajatele – näiteks Zendeski, Innovaphone’I või Taskerit.  

 

  • Webinaris antakse ülevaade kuidas juhtida klienditeenindust üle e-kanalite, et hoida maksimaalset müügivõimekust ja säilitada ettevõtte müüki abistav klienditeenindus läbi Zendesk lahenduse ja antakse ülevaade, mis lahendus endast kujutab. (algus: 1:06)
  • Kuidas juhtida kõnekeskusetööd läbi Innovaphone lahenduse ja kui kiire ja efektiivne on süsteem? (algus: 13:17)
  • Kuidas juhtida oma teenuseid selliselt, et minimeerida inimkontaktid ja maksimeerida ülevaatlikkus tööst ja tegevustest Tasker lahenduse abil. (algus: 15:00)
  • Kui teie töös on vaja pidada suuremaid koosolekud või koolitada inimesi, siis kuidas saab aidata teid Cisco Webex keskkond? (algus: 21:14)

 


Webinari viis läbi:
Piret Essenson
Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Vaata siit!