Pretensioonide käsitlemise kord

Datafox OÜ (Datafox) tagab müüdud toodetele seaduses ja müügitingimustes sätestatud 2-aastase pretensiooni esitamise tähtaja.

Mõisted

  • Ekspertiis: tootja volitatud hoolduspartneri teostatav ekspertiis, mille eesmärk on välja selgitada tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjus.
  • Sõltumatu ekspertiis: kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis, mida teostab tootja poolt aktsepteeritud sõltumatu ekspert, kui klient ei ole rahul tootja poolt teostatud ekspertiisi tulemustega.

Pretensiooni võib esitada toote konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigadele. Pretensiooni esitamise periood algab toote üleandmisest ostjale. Pretensiooni esitamise aluseks on toote müügiarve.

Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadava kirjeldusena tootel esineva puuduse (puuduste) kohta. Ostja võib pretensiooni esitada Datafoxi kaupluses, saata Datafoxi e-posti aadressile või esitada läbi Datafoxi veebilehel oleva vormi.

Müüja ei vastuta järgnevate puuduste eest:

  • Häired toote töös, mis on põhjustatud kasutaja poolt toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest.
  • Häired seadme töös, mis tulenevad seadme tehniliste omaduste muutmisest sertifitseerimata isiku või teenuse poolt.
  • Häired toote töös, mis on tingitud kasutusjuhendi eiramisest.
  • Häired toote töös, mis on põhjustatud toote kasutamisest sobimatutes keskkonnatingimustes.
  • Häired toote töös, mis on tingitud loodusnähtustest (force majeure).
  • Rikked, mis on tekkinud toote ühendamisel mittenõuetekohasesse vooluvõrku või seadmete valest ühendamisest.
  • Häired, mis on põhjustatud mittesobiva tarkvara kasutamisest, välja arvatud juhul, kui selle on installeerinud Datafox või tootja.
  • Arvuti rikked, mis on põhjustatud komponentidele tootja poolt määratud parameetrite eiramisest.
  • Puudused, mille kohta on rikutud garantiitingimusi, näiteks seerianumbrite, kontrollkleebiste, plommide või muude garantiitõkendite rikkumine.
  • Puudused, millest Datafox on ostjat enne kauba ostmist teavitanud.

LCD-ekraanide defektsete pikslite kohta pretensiooni esitamine:

  • Pretensiooni ei saa esitada LCD-ekraani defektsete pikslite kohta, kui nende arv jääb rahvusvahelise ISO 13406-2 standardi lubatud piiresse.

Ekspertiiside käsitlemine:

  • Kui defekt ilmneb kuue kuu jooksul (alates 1.01.22 ostudel ühe aasta jooksul) pärast toote üleandmist ostjale, katab Datafox ekspertiisi kulud ka siis, kui ekspertiis tuvastab, et puudus on tekkinud asjaolust, mille eest Datafox ei vastuta.
  • Kui ekspertiis teostatakse pärast 6 kuud (alates 1.01.22 ostudel pärast aasta möödumist) toote üleandmisest, kannab ekspertiisi kulud ostja, välja arvatud juhul, kui ekspertiis tuvastab, et puudus on tekkinud asjaolust, mille eest Datafox on vastutav.

Datafoxi pretensioonide käsitlemise kord on loodud vastavalt ettevõtte poliitikale ja kehtib alates 1. jaanuarist 2024.

Kohaletoimetamine teile

Kuhu oma ostud toimetada?

Saadaolevad tarneajad sõltuvad sellest, kust tellite