IT HALDUSTEENUSED
Datafox toob kokku parima sobiliku tehnoloogia ja vajalikud teadmised äriliste IT-väljakutsete lahendamiseks. Datafoxi IT haldusteenused on suunatud erineva suurusega organisatsioonidele sõltumata nende tegevusalast. Haldame kogu organisatsiooni IT taristut, arvestades seejuures iga kliendi soove ja vajadusi. Nii aitame kliendil keskenduda oma põhitegevusele, võttes tema IT-alased mured enda kanda. Meie tugiteenused hõlmavad endas kõiki IT-valdkondi alates arvutitöökohtade haldusest ja kasutajatoest kuni andmekeskuste ning IT juhtimiseni.
Datafoxi pühendumus proaktiivsusele ja täiustatud töövahendite kasutamine võimaldab meil pakkuda teenuseid, mis mitte ainult ei lahenda jooksvaid probleeme, vaid aitavad ka ennetada tulevasi väljakutseid, tagades teie ettevõtte IT-süsteemide maksimaalse jõudluse ja töökindluse:
Regulaarne süsteemide seire ja hooldus: Datafox kasutab tipptasemel tööriistu ja tehnoloogiaid, et jälgida pidevalt teie IT-süsteemide tervist ja jõudlust. See võimaldab meil tuvastada ja lahendada potentsiaalsed probleemid enne, kui need muutuvad kriitiliseks.
Riske maandav strateegia: Meie ekspertide meeskond töötab välja kohandatud riske maandavaid strateegiaid, mis on suunatud teie ettevõtte konkreetsetele vajadustele, et minimeerida tööseisakuid ja optimeerida süsteemi töökindlust.
Tarkvarauuenduste ja turvapaikade haldus: Korrapärased tarkvarauuendused ja turvapaikade rakendamine on oluline osa meie proaktiivsest lähenemisest, tagades, et teie süsteemid on kaitstud ja ajakohased.
TUTVU MEIE HALDUSTEENUSTEGA
- KASUTAJATOE TEENUS
- ARVUTITÖÖKOHTADE KESKHALDUS JA -TUGI
- SERVERITE HALDUS JA TUGI
- VÕRGUTEENUSTE HALDUS JA TUGI
- MICROSOFTI 365 PILVETEENUSTE HALDUS JA TUGI
- TUGIADMINISTRAATORI TEENUS
- PÖÖRDUMISKESKUS (helpdesk/servicedesk)
- VEEAM M365 PILVEVARUNDUS TEENUS
- DATAFOXI PILVEVARUNDUS
- IT JUHTIMINE
- INFOTURBE JUHT TEENUSENA
KASUTAJATOE TEENUS
IT kasutajatoe teenus on mõeldud igas suuruses organisatsioonile, kus soovitakse lõppkasutajate IT tugi tellida väliselt teenusepakkujalt. Teenus on populaarne nii organisatsioonides, kus puudub kohalik IT kompetents, kui ka seal, kus on kohalik IT juht/spetsialist, kes saab lõppkasutaja tuge Datafoxilt. See võimaldab kohalikul IT juhil/spetsialistil keskenduda enam IT strateegiliste eesmärkide elluviimisele, tagamaks maksimaalne tugi organisatsiooni tööprotsessidele.
IT kasutajatugi (Helpdesk) lõppkasutajatele hõlmab endast vähemalt alljärgnevaid teenuseid:
- I taseme helpdesk – juhtumite registreerimine telefoni ja e-maili teel
- esmatasandi kasutaja probleemide lahendamine kaughalduse teel või Kliendi juures kohapeal;
- vajadusel intsidentide edastamine kolmandatele osapooltele või Datafoxi kompetentsimeeskondadele (näiteks kesksete server-, võrgu- ja pilveteenuste haldajad).
ARVUTITÖÖKOHTADE KESKHALDUS JA -TUGI
Teenus on täienduseks IT kasutajatoe teenusele ning on suuresti proaktiivse olemusega. Tuvastame probleemid enne kui lõppkasutaja seda märkab.
Teenuse raames:
- Loome arvutitöökoha automaatse paigaldusprotsessi (AutoPilot)
- Rakendame arvutitöökohtadele (Windows/Apple) ühtsed eelnevalt Datafoxi meeskonna poolt välja töötatud ja kliendiga kooskõlastatud turvapoliitikad.
- Keskseks rakenduste paigalduseks loome Company Portali, mis võimaldab kasutajatel vajadusel mugavalt ja turvaliselt kokku lepitud lisatarkvarasid endale ise arvutisse paigaldada.
- Teostame kliendi tööjaamade jooksvat tervise monitooringut ja anname teada võimalikest riistvara probleemidest.
- Seadistame arvutitöökohtades automaatse tarkvara uuenduse ja hoiame paigaldatud tarkvara värskendatuna.
- Tagame, et ettevõtte andmetele saab ligipääsu vaid seadmest, mis vastab eelnevalt konkreetse ettevõtte turvareeglitele.
- Seadistame viirusetõrje teated edastama Datafoxi servicedesk süsteemi ja reageerime teadetele proaktiivselt.
- Koostame igakuiselt kliendile ülevaate haavatavustest kliendi arvutipargis ja teeme ettepanekud nende parandamiseks.
- Hoiame Company Portal-is kokkulepitud tarkvarad uuendatuna ning seeläbi haavatavuste vastu kaitstuna.
SERVERITE HALDUS JA TUGI
Serverite haldusteenus on enamasti täienduseks arvutitöökohtade tugiteenusele, kuid võib olla ka täiesti eraldiseisva teenusena. Antud teenuse puhul on Datafoxil täielik vastutus serveri käideldavuse teenustaseme tagamise eest.
Mõned näited hallatavatest serveriteenustest:
- Active Directory autentimisteenused;
- Failiserveri ja dokumendihaldussüsteemid;
- Andmebaasisüsteemid (MS SQL, Oracle, MySQL, PostgeSQL);
- ERP lahendused (NAV, AX);
- E-mail ja grupitöö (näiteks Exchange server);
- Platvormteenused: Windows Server, Linux;
- Virtualiseerimisplatvormid VMWare ESX, MS Hyper-V.
Mõned näited serverite haldusteenustes sisalduvatest teenustest:
- II-taseme tugikeskus (HelpDesk) Tellija IT tugiisikule telefoni ja e-maili teel;
- Serverite füüsiliste ressursside, virtualiseerimisplatvormi ja serveriteenuste käideldavuse monitooringuteenus;
- Serverite turvapaikade ja uuenduste haldus ning monitooring;
- Reageerimine monitooringuteadetele ja tõrgete eemaldamine vastavalt kokkulepitud teenustasemetele (SLA);
- Tugiteenuse osutamiseks vajaliku dokumentatsiooni uuendamine ja ajakohasena hoidmine;
- Arendusettepanekute teostamine süsteemide käideldavuse parendamiseks.
VÕRGUTEENUSTE HALDUS JA TUGI
Võrguteenuste haldus on kriitilise tähtsusega teenus, mis tagab organisatsiooni andmesideinfrastruktuuri tõrgeteta toimimise. See võib olla osa laiemast IT tugiteenuste paketist või eraldiseisev teenus. Datafoxi vastutab täielikult võrguinfrastruktuuri käideldavuse ja turvalisuse eest.
Mõned näited hallatavatest võrguteenustest:
- Tulemüüri seadistamine ja haldamine;
- Lokaalvõrgu seadmed nagu switchid ja ruuterid;
- Traadita võrkude (WiFi) seadistamine ja optimeerimine;
- Võrgu turvalisuse ja sissetungimise ennetamise süsteemid;
- VLANide ja muude võrgusegmentide haldamine.
Mõned näited võrguteenuste haldusteenustes sisalduvatest teenustest:
- II-taseme tugikeskus (HelpDesk) Tellija IT tugiisikule telefoni ja e-maili teel;
- Võrguseadmete ja nendega seotud teenuste käideldavuse monitooring;
- Võrguseadmete turvapaikade ja uuenduste haldus ning monitooring;
- Reageerimine monitooringuteadetele ja võrguprobleemide kiire lahendamine vastavalt kokkulepitud teenustasemetele (SLA);
- Võrgukonfiguratsioonide dokumentatsiooni uuendamine ja ajakohasena hoidmine;
- Pidev võrgu infrastruktuuri analüüs ning arendusettepanekute teostamine selle tõhususe ja turvalisuse tõstmiseks.
Datafoxi eesmärk on tagada, et teie võrguinfrastruktuur oleks alati ajakohane, turvaline ja optimeeritud, et toetada teie äriprotsesse ja edendada ettevõtte kasvu.
MICROSOFTI 365 PILVETEENUSTE HALDUS JA TUGI
Serveriteenused on üha enam liikunud pilve. See tähendab, et teenuse toimimiseks vajalik füüsiline keskkond, riistvara ja platvormid on tagatud avaliku teenusepakkuja (nt. Microsoft) poolt, kuid teenuste haldus on korraldatud Datafoxi poolt.
Mõned näited võimalike haldusteenuste kohta pilves:
- Planeerimine ja eelarvestamine;
- Infoturbe ja talitluspidevuse planeerimine;
- Teenuste juurutamine;
- Teenuste integreerimine kohalike teenustega (näiteks hübriididentiteet);
- Teenuste käideldavuse monitooring;
- Teenuste tehniline tugi (I ja II taseme tugi);
- Tehniline suhtlus pilveteenuse pakkujatega.
Mõned näited serverite haldusteenustes sisalduvatest teenustest:
- II-taseme tugikeskus (ServiceDesk) Tellija IT tugiisikule telefoni ja e-maili teel;
- Serverite füüsiliste ressursside, virtualiseerimisplatvormi ja serveriteenuste käideldavuse monitooringuteenus;
- Serverite turvapaikade ja uuenduste haldus ning monitooring;
- Reageerimine monitooringuteadetele ja tõrgete eemaldamine vastavalt kokkulepitud teenustasemetele (SLA);
- Tugiteenuse osutamiseks vajaliku dokumentatsiooni uuendamine ja ajakohasena hoidmine.
TUGIADMINISTRAATORI TUGI
Populaarne Datafoxi teenus ja seda eelkõige ülimalt kulu-efektiivse hinnataseme tõttu. Mõeldud eelkõige organisatsioonidele, kus on olemas kohalik IT kompetents, kuid täiendava kindlustunde saavutamiseks on alati võimalik kasutada Datafoxi spetsialisti abi vastavalt kokku lepitud reageerimise põhimõtetele. Levinumad kasutusjuhud kus täiendavat tuge võiks vaja minna:
- Täiendav abijõud suuremahuliste tööde teostamisel või intsidentide lahendamisel;
- Täiendav tugi organisatsiooni IT administraatorile küsimustes, millega ei ole mõistlik või võimalik omal tegeleda (virtuaalinfrastruktuur, andmevarunduse haldus jms);
- IT toe korraldamine olukorras, kus organisatsiooni IT spetsialist on eemal (puhkusel, komandeeringus vms);
- Töötab põhimõttel – 2 pead on parem kui üks. 🙂
PÖÖRDUMISKESKUS (helpdesk/servicedesk)
IT pöördumiskeskuse (helpdesk/servicedesk) teenused on loodud selleks, et pakkuda ettevõtetele ja organisatsioonidele kiiret, usaldusväärset ja tõhusat tuge nende igapäevastes IT-alastes küsimustes ja probleemides. Läbi kaasaegsete tuvastussüsteemide kasutamise, keskendume probleemide ennetamisele ja nende lahendamisele enne, kui need võivad teie ettevõttele mõju avaldada.
Helpdesk – kohene kasutajatugi tagab kiire reageerimise aja, et lahendada IT kasutajate päringuid ja probleeme, vähendades tööseisakuid ja suurendades produktiivsust.
Pakume laia valikut tuge pakkudes tehnilist suhtlust kolmandate osapooltega alates tarkvarast kuni riistvarani ja võrguühenduvuse küsimusteni, et katta kõik teie IT-vajadused.
Servicedesk – proaktiivne probleemide tuvastamine ja lahendamine – Meie teenused hõlmavad pidevat süsteemide ja võrkude jälgimist, mis võimaldab meil tuvastada ja lahendada potentsiaalseid probleeme enne, kui need põhjustavad tööseisakuid või andmekadu. See tagab sujuva töökorralduse ja vähendab ettenägematuid kulusid.
24/7 kättesaadavus – meie pöördumiskeskus on ööpäevaringse võimekusega – teenuseid on võimalik tellida ööpäevaringse teenustasemega, tagades, et saate abi ka väljaspool tavapärast tööaega.
Pöördumiste Tõhus Haldamine: Kõik kliendi- ja süsteemide automaatsed pöördumised registreeritakse meie tarkvaras, mis tagab iga juhtumi kiire ja organiseeritud käsitluse. See süsteem võimaldab meil ühiselt Kliendiga jälgida pöördumiste staatust reaalajas, pakkuda ajakohast tagasisidet ja analüüsida tendentse, et parandada teenuste kvaliteeti.
Läbipaistvus ja jälgitavus: Meie pöördumiste halduse tarkvara pakub kliendile läbipaistvust ja võimalust jälgida oma pöördumiste staatust alates esitamisest kuni lahendamiseni. See suurendab usaldust ja rahulolu meie teenustega.
Teabe kogumine ja analüüs: Tarkvara võimaldab meil koguda ja analüüsida andmeid pöördumiste kohta, mis aitab tuvastada mustreid, optimeerida protsesse ja parandada proaktiivselt teie IT-süsteemide töökindlust.
VEEAM MICROSOFT365 PILVEVARUNDUSE TEENUS
Veeam for Microsoft 365 on Veeami poolt loodud tarkvara, mis on mõeldud Microsoft 365 keskkonnas olevate andmete varundamiseks ja taastamiseks. Datafox Veeam Cloud Connect ametliku pilveteenuse pakkujana võimaldab Kliendi Microsoft 365 andmed varundada Datafox Cloud andmekeskusesse. Teenuse eesmärk on aidata organisatsioonidel kaitsta oma Microsoft 365 rakenduste andmeid, sealhulgas Exchange Online, Teams, SharePoint Online ja OneDrive for Business.
Siin on mõned peamised omadused ja funktsioonid, mis on seotud Veeam for Microsoft 365 pilveteenusega:
- Andmete varundamine: Veeam for Microsoft 365 võimaldab organisatsioonidel regulaarselt varundada oma Microsoft 365 andmeid. See hõlmab e-kirju, kalendreid, kontaktide teavet, Teams vestluseid, SharePointi dokumente ja OneDrive’i faile.
- Andmete taastamine: Kui tekib vajadus, saab Datafox kasutajatele Veeami abil lihtsalt taastada nende varundatud andmeid. See võib hõlmata üksikute kirjade, Teams vestluste, kalendrisündmuste või failide taastamist.
- Pikaajaline säilitamine: Veeam for Microsoft 365 võimaldab andmeid säilitada pikema aja jooksul vastavalt organisatsiooni poliitikale ja nõuetele. See on kasulik näiteks õiguslike ja regulatiivsete nõuete täitmiseks.
- Turvalisus ja juurdepääsu kontroll: Tarkvara aitab tagada andmete turvalisuse ning võimaldab administraatoritel hallata ja jälgida juurdepääsu andmetele vastavalt vajadusele.
- Automatiseeritud varundamine ja haldus: Veeam for Microsoft 365 võimaldab automatiseerida varundamise ja halduse protsesse, mis muudab andmete kaitse lihtsaks ja tõhusaks.
Veeam for Microsoft 365 on kasulik ettevõtetele, kes kasutavad Microsoft 365 teenuseid ja soovivad tagada oma andmete turvalisuse ning võime kiiresti taastada kaotatud või kahjustatud andmeid. See võib aidata vältida oluliste andmete kadumist, olgu see siis õnnetusjuhtumi, andmevigastuse või kuritarvituse tõttu.
Microsoft ja Datafox soovitavad täiendavat andmevarundust järgmistel põhjustel:
- Andmete täielik kontroll: Veeam for Microsoft 365 annab teile täieliku kontrolli oma varundatud andmete üle. Microsoft 365 sisseehitatud varundamise teenus võib olla piiratud ja ei pruugi pakkuda sama ulatust ega paindlikkust andmete haldamisel ja taastamisel.
- Andmete säilitamine: Veeam võimaldab teil oma Microsoft 365 andmeid säilitada pikema aja jooksul vastavalt teie ettevõtte vajadustele ja regulatiivsetele nõuetele. Microsofti enda varundamisteenusel on olulised piirangud andmete säilitamise kestuse osas võimaldades taastada maksimaalselt 90 päeva tagasi kustutatud andmeid.
- Mitmekülgne taastamine: Veeam võimaldab mitmekülgset andmete taastamist. Saate taastada üksikuid e-kirju, kalendrisündmusi, kontakte, Teams vestluseid, SharePointi dokumente ja OneDrive’i faile. Microsoft 365 sisseehitatud varundamisteenusel on piiratud taastamisvõimalused.
- Sõltumatus pilveteenustest: Veeam for Microsoft 365 võimaldab teil andmeid varundada ja taastada sõltumata Microsofti enda pilveteenustest. See tähendab, et te ei sõltu üksnes Microsofti enda varundamisvõimalustest, mis võivad olla piiratud ja võivad eeldada täiendavat lisakulutust.
Lisateenus: “Immutable backup” (ehk muutumatu varund) kaitseks krüptoviiruste eest
“Immutable backup” (ehk muutumatu varund) on kontseptsioon, mis viitab varundatud andmetele, mida ei saa ilma eriliste õigusteta ega muutusteta muuta, kustutada ega kahjustada. See tähendab, et muutumatu varund tagab, et kaitstud andmeid ei saa kogemata ega pahatahtlikult muuta, kustutada või hävitada. Muutumatud varundid on eriti kasulikud oluliste andmete kaitseks, sealhulgas varundatud andmete kaitseks krüptoviiruste, rünnakute ja andmete kadumise eest. See lisateenus võib olla eriti kasulik krüptoviiruste vastu võitlemisel, kuna krüptoviirus ei saa muutumatuid varundeid krüpteerida ega rünnata. Samuti aitab see vältida oluliste andmete kustutamist või kadumist ekslikult.
Teenuse juurutamine, haldus ja tehniline tugi
- Teenuse juurutamine: See hõlmab varundamispoliitika määratlemist, ajakava seadistamist, varundatavate andmete valimist ja muude seadistuste tegemist vastavalt ettevõtte vajadustele.
- Jõudluse jälgimine: Teenuse jõudluse ja toimimise jälgimine on oluline, et tagada varundusprotsessi tõrgeteta toimimine. See hõlmab ressursside kasutamise jälgimist, varundus- ja taastamisprotsesside kontrollimist ning vajadusel optimeerimist.
- Regulaarsed varunduskontrollid: Administraatorid kontrollivad regulaarselt varundatud andmete terviklikkust ja veenduvad, et varundamine toimib õigesti.
- Poliitikate ja protseduuride uuendamine: Poliitikate ja protseduuride uuendamine vastavalt ettevõtte vajadustele ja muudatustele Microsoft 365 keskkonnas. See hõlmab ka varunduspoliitikate ja säilitamisperioodide kohandamist.
- Probleemide tuvastamine ja tõrkeotsing: Datafox on valmis tuvastama ja lahendama varundamise või taastamisega seotud probleeme. See võib hõlmata veakoodide analüüsi, vigade tõrkeotsingut ja vajadusel Veeami tugiteenuste kaasamist.
DATAFOXI PILVEVARUNDUS
Datafoxi pilvepõhine varunduslahendus võimaldab salvestada oma ettevõtte kriitilised varundusandmed lisakaitsekihina turvalises ja kaitstud pilvekeskkonnas, mis on eraldatud teie peamisest IT-infrastruktuurist. Varunduslahenduse muudab eriliseks selle muutumatus – varundatud andmeid ei saa muuta, kustutada ega üle kirjutada enne kindlaksmääratud aja möödumist. See tähendab, et isegi kui teie esmane süsteem peaks rünnaku alla sattuma, jäävad teie varundatud andmed meie pilvelahenduses puutumatuks ja taastatavateks.
Miks valida meie puutumatu varunduslahendus?
Küberohtude eest kaitstud: Lunavara ja muude pahatahtlike rünnakute eest täielikult kaitstud varundusandmed tagavad, et teie ettevõtte tegevus ei seiskuks ka kõige tõsisemate küberintsidentide korral
Andmete taastamise kiirus: Tänu meie kõrgetele jõudlusstandarditele saate oma andmed kiiresti ja efektiivselt taastada, vähendades seisakuaega ja tagades ärikatkestuste minimaalse mõju.
Lihtne haldamine: Meie lahendus on loodud lihtsaks ja intuitiivseks kasutamiseks, võimaldades teil keskenduda oma põhitööle ilma, et peaksite muretsema keeruliste IT-seadistuste pärast.
Usaldusväärsus ja turvalisus: Meie pilvekeskkond on pidevalt monitooritud ja ajakohastatud, tagades teie andmete pideva kaitse ja kättesaadavuse.
Tehnoloogia, mis tagab andmete puutumatuse
Varunduslahendus kasutab andmeedastuseks objektipõhist S3 protokolli, mis on tööstusstandard andmete turvaliseks salvestamiseks ja edastamiseks. Objektipõhise turvalise andmesalvestuse tagab Datafoxi andmekeskuses DataCore Swarm hajutatud veakindel S3 salvestuslahendus. Kasutatavad tehnoloogiad kindlustavad, et kõik andmed on krüpteeritud nii ülekandmisel kui ka puhkeolekus. Andmete puutumatuse (immutability) funktsiooniga tagatakse, et varundatud andmeid ei saa keegi muuta, kustutada ega üle kirjutada enne määratud aja möödumist, pakkudes täiendavat kaitsekihti teie ettevõtte kõige kriitilisematele andmetele.
IT JUHTIMINE
Datafoxi IT juhtimise teenused on mõeldud organisatsioonidele, mis vajavad lisaks Datafoxi tehnilisele kompetentsile abi ka IT organisatoorsetes küsimustes ning infoturbe korraldamisel. Teenuse osutamine rõhutab vajadust tõhusalt hallata inimeste, protsesside ja tehnoloogia koosmõju, mis on äriühingu IT käideldavuse ja turvalisuse tagamise aluseks. “Inimesed, protsessid, tehnoloogia” on raamistik, mis rõhutab oskusliku tööjõu (Inimesed), tõhusate tööprotsesside (Protsessid) ja arenenud tehnoloogiliste lahenduste (Tehnoloogia) rolli turvalise ja tootliku IT keskkonna loomisel. Datafoxi teenus on loodud tagamaks, et see kolmik oleks hästi koordineeritud ja kooskõlas iga organisatsiooni spetsiifiliste vajaduste ja eesmärkidega.
Teenus on lihtsustatud lähenemine IT juhtimise teenusele ning suunatud eelkõige organisatsioonidele, kus puudub kohalik IT kompetents või soovitakse seda täiendada mõne valdkonna spetsiifilise teemaga (näiteks infoturbe või talitluspidevuse korraldus).
Mõned näited IT koordinaatori teenusest:
– IT haldusteenuste korraldamine;
- Arvutitöökohtade, serverite ja ärirakenduste haldusteenuse korraldus;
- Tehniline suhtlus erinevate IT partneritega;
– IT eelarvestamine ja eelarve sihtotstarbelise täitmise kontroll;
– IT projektijuhtimine;
– IT riistvara, tarkvara ja teenuste hangete korraldamine ning järelevalve;
– Infoturbe ja IT talitluspidevuse planeerimine ja korraldamine;
– IT teenuste ja IT operatsioonide kuluefektiivuse analüüs.
– IT süsteemide dokumentatsiooni loomine ning selle haldus Datafoxi dokumenteerimise platvormil.
INFOTURBE JUHT TEENUSENA
Meie meeskond pakub konsultatsioone ISO 27001, EITS ja teiste tuntud infoturbe raamistike osalisel või täielikul rakendamisel ning vajadusel aitame ette valmistada sertifitseerimise auditiks. Lisaks, aitame Teie ettevõtet, juhtkonda ja IT meeskonda ettevõttesiseste IT juhendite/reeglistiku loomisel ning nõustamisel. Samuti lisame omalt poolt parimad praktikad, kuidas saadud tulemust üle ettevõtte edukalt ellu viia
Mõned näited infoturbe juhtimise teenusest:
- IT turvalisuse regulaarne ülevaatus
- Optimaalsete turvatehnoloogiate soovitamine ja tehnilise rakendamise koordineerimine
- Infoturbe protsesside kaardistamine ja ajakohasena hoidmine
- Infoturbe juhtimissüsteemi rakendamine ja haldamine (nt ISO 27001)
- Infoturbe alase teadlikkuse testimine
- Infoturbe alased koolitused
- Infoturbe alane järelvalve IT partnerite tegevuse üle
- Suhtlemine järelvalveorganitega (audiitorid ja ametkonnad)
Datafox OÜ
Tammsaare Ärikeskus
Tammsaare tee 47 Tallinn 11316
Registrinumber: 12519049
Võta meiega ühendust
Võta julgelt ühendust ja leiame koos parima lahenduse!