Klienditoe maastik muutub kiiresti — kliendid ootavad kiiret, personaliseeritud ja mitmekeelset teenindust. Samal ajal kasvab agentide töökoormus ning ettevõtted otsivad tõhusaid viise, kuidas pakkuda paremat teenindust ilma lisatöötajaid palkamata.
Kutsume sind webinarile, kus annamepraktilise ja selge ülevaate, kuidas Zendesk Copilot AI-assistent aitab klienditeenindajatel töötada kiiremini, täpsemalt ja ühtlasema kvaliteediga.
Webinar toimub: 9. detsembril kell 10:00–11:00.
Räägime ja näitame:
Millised on Copiloti funktsioonid
Kuidas Copilot loob vastuste mustandid, teeb kokkuvõtteid ja täiustab sõnastust
Kuidas AI aitab klassifitseerida päringuid ja täiustada abikeskust
Demo: Copilot tööhoos
Kuidas Copilot oma ettevõttes kiiresti kasutusele võtta