Datafox – blogi

Webinar: kompromissideta virtualiseerimine – Proxmox VE Fujitsu PRIMERGY serveritel nüüd koos FSAS Enterprise ööpäevaringse tugiteenusega

Kutsume osalema 16. detsembri webinaril, kus teeme põhjaliku sissevaate Proxmox VE platvormi võimalustesse. Proxmox VE on nüüd Fujitsu PRIMERGY serveritel saadaval koos FSAS Enterprise 24/7 tugiteenusega, mis tagab kriitilistele keskkondadele maksimaalse töökindluse ja kiire reageerimise. Proxmox VE on juhtiv avatud lähtekoodiga virtualiseerimisplatvorm, mis võimaldab mugavalt hallata virtuaalmasinaid ja konteineriseeritud keskkondi. Webinaril räägime sellest, kuidas Proxmox

Webinar: kompromissideta virtualiseerimine – Proxmox VE Fujitsu PRIMERGY serveritel nüüd koos FSAS Enterprise ööpäevaringse tugiteenusega

Mida arvesse võtta 2026. aasta IT eelarve koostamisel

Aasta lõpp tähendab enamike juhtide jaoks ettevalmistust uueks eelarveperioodiks. IT-valdkonnas ei ole eelarve koostamine pelgalt numbriharjutus, vaid strateegiline tegevus, mis mõjutab otseselt ettevõtte jätkusuutlikkust, küberturvalisust ja innovatsioonivõimekust. Hea IT-eelarve ei ole ainult kulutabel – see on tööriist, mis aitab saavutada ärieesmärke ja säilitada konkurentsieelise. Allpool on praktiline raamistik, millele 2026. aasta IT-eelarvet koostades toetuda. Seosta

Mida arvesse võtta 2026. aasta IT eelarve koostamisel

Tehisintellekt töötab täpselt nii hästi kui hästi sa temaga räägid

AI tööriistad, näiteks Datafoxi müügikanalis saadaval Microsoft 365 Copilot, on muutmas meie igapäevast tööviisi – alates meilide koostamisest ja dokumentide kirjutamisest kuni keerukate andmeanalüüside automatiseerimiseni. Kuid nagu iga abilise puhul, sõltub tulemus suuresti sellest, kuidas temaga suhelda.See ongi promptimise kunst – oskus anda AI-le täpseid ja selgeid juhiseid, et saavutada soovitud tulemus. Mis on prompt

Tehisintellekt töötab täpselt nii hästi kui hästi sa temaga räägid

Tõhus klienditeenindus sünnib siis, kui inimene ja AI töötavad koos

Klienditeenindus on viimastel aastatel hoogsalt muutunud. Kliendid ootavad kiiret ja inimlikku vastust igal ajal ja igas kanalis, samas kui teenindajate töökoormus kasvab. Siin tulebki appi tehisaru ehk AI, mitte selleks, et inimest asendada, vaid et teda toetada. Kui AI töötab klienditeenindajaga koos, muutuvad vastused täpsemaks ja töö sujuvamaks. Zendeski klienditeeninduse platvormil on olemas täpselt sellised

Tõhus klienditeenindus sünnib siis, kui inimene ja AI töötavad koos

Sinu ettevõtte kriitiline komponent, millest sul polnud aimugi: Microsoft Entra ID

Tänapäeva digitaalses maailmas mängib identiteedihaldus ettevõtete jaoks keskset rolli. Üks levinumaid platvorme selleks on Microsoft Entra ID (varem tuntud kui Azure Active Directory). Enamik organisatsioone kasutab Entra ID-d igapäevaselt – sageli seda ise märkamata ning teadmata, kui oluline roll on sellel teenusel. Kogu kasutajate ligipääs Microsoft 365-le, Teamsile, Outlookile, SharePointile ja muudele pilveteenustele toimub just

Sinu ettevõtte kriitiline komponent, millest sul polnud aimugi: Microsoft Entra ID

AI’ga äriprotsesside automatiseerimine Microsofti ökosüsteemis

Microsofti ökosüsteemis on AI ja automaatika nüüd kättesaadavad igale organisatsioonile, olgu selleks Power Automate’i töövood, Copilot 365 või Azure AI Foundry agendid. Kutsume webinarile, kus räägime, kuidas ettevõtted saavad AI abil muuta korduvad äriprotsessid isetoimivaks, vähendada käsitööd ja tõsta tootlikkust kogu organisatsioonis. Toome praktilisi näiteid, kuidas AI-agendid ja töövood saavad koos Microsofti tööriistadega toetada müüki,

AI’ga äriprotsesside automatiseerimine Microsofti ökosüsteemis

Webinar: Zendesk Copilot — kuidas AI-assistent muudab klienditeenindaja töö kiiremaks, täpsemaks ja järjepidevamaks

Klienditoe maastik muutub kiiresti — kliendid ootavad kiiret, personaliseeritud ja mitmekeelset teenindust. Samal ajal kasvab agentide töökoormus ning ettevõtted otsivad tõhusaid viise, kuidas pakkuda paremat teenindust ilma lisatöötajaid palkamata. Kutsume sind webinarile, kus anname praktilise ja selge ülevaate, kuidas Zendesk Copilot AI-assistent aitab klienditeenindajatel töötada kiiremini, täpsemalt ja ühtlasema kvaliteediga. Webinar toimub: 9. detsembril kell 10:00–11:00. Räägime ja

Webinar: Zendesk Copilot — kuidas AI-assistent muudab klienditeenindaja töö kiiremaks, täpsemaks ja järjepidevamaks

IBM Power ja FlashSystem andmehoidla lahendused kaasaaegse ja turvalise andmekeskuse jaoks

Kutsume osalema praktilisel tehnilisel seminaril, kus hea söögi kõrvale tutvustame uusimaid arenguid IBM infrastruktuuri ja küberturvalisuse lahendustes. Päeva jooksul võtame fookusesse nii uuendused IBM tooteportfellis kui ka praktilised teemad andmekaitse, kõrge töökindluse ja lunavararünnakute vastase kaitse vallas. AEG: 27. november 13:00 – 17:00 KOHT: Restoran Koho, Telliskivi tn 60-1, Tallinn KAVA: Warm-up: What’s new in the

IBM Power ja FlashSystem andmehoidla lahendused kaasaaegse ja turvalise andmekeskuse jaoks

Webinar: Lihtsusta, turva ja taga vastavus: praktiline juhend lõppseadmete haldamiseks Hexnode’ga

Dünaamilises ja tugevalt digitaliseeritud Eesti ärikeskkonnas on mitmekesise lõppseadmete pargi haldamine — alates kaugtöö sülearvutitest kuni ettevõttele kuuluvate mobiilseadmeteni — keerukas.  Kutsume osalema webinaril, mis pakub praktilist juhendit lõppseadmete halduse ühtlustamiseks, turbetaseme tugevdamiseks ja pideva vastavuse saavutamiseks kohalike ning Euroopa Liidu regulatsioonidega (nagu GDPR ja E-ITS), kasutades auhinnatud Hexnode’i ühtset lõppseadmete halduslahendust (UEM). Webinar toimub:

Webinar: Lihtsusta, turva ja taga vastavus: praktiline juhend lõppseadmete haldamiseks Hexnode’ga

Kolm tegevust, mis aitavad ära hoida 80% küberintsidentidest

Küberintsidentide arv kasvab igal aastal – ja mitte ainult suurtes ettevõtetes. CERT-EE ja politsei statistika näitavad, et rünnakute ja küberpettuste arv tõuseb, ründevektorid arenevad ja kahjud kasvavad. Oluline on ka see, et rünnakud ei eelda tänapäeval enam suurt tehnilist võimekust – sageli piisab paikamata seadmest, lekkinud paroolist või heausksest kasutajast. Viimase viie aasta jooksul on

Kolm tegevust, mis aitavad ära hoida 80% küberintsidentidest

Kohaletoimetamine teile

Kuhu oma ostud toimetada?

Saadaolevad tarneajad sõltuvad sellest, kust tellite