09.05.2022

 

Sparkly nutikad äpid vähendavad pöördumiste käsitlemisaega Zendeski kanaliüleses teenindusplatvormis kuni 50%, tänu millele saab sama töötajatele hulgaga teenindada rohkem kliente. Datafox pakub Sparkly äppidele eksklusiivselt 21-päevast tasuta prooviperioodi.

 

Sparkly arendab äppe üksnes Zendeski kanaliülesele teenindusplatvormile ja selle kasutajatele. “Zendesk on väga hea platvorm, millel on 95% vajalikust funktsionaalsusest, kuid me tegeleme ülejäänud 5%-ga, mida saab kasutada teenindustiimide rööprähklemise vähendamiseks,“ ütles Sparkly tegevjuht Erik Vos. „Klienditeenindaja ei pea mõtlema, mida teha, vaid seda, kuidas teha.“

 

Eesmärk vähendada pöördumiste käsitlusaega 50%

Üks klienditeeninduse võtmenäitaja on see, kui palju aega kulub keskmiselt ühele tööle (ticket). „Kui tahame tööpileti käsitlusaega vähendada näiteks kaheksalt minutilt viiele, siis on teenindajatel vaja teha vähem klikke ja vähem mõelda, mida saab kliendi nime, teadaoleva tarneaadressi ja muu taolise info automaatse lisamise või teiste rutiinsete protseduuride automatiseerimisega,“ kinnitas Vos. „Meie lõppeesmärk on vähendada tööpiletite käsitlusaega kuni 50%, et sama töötajate hulgaga saaks teenindada rohkem kliendipöördumisi.“

 

Sparkly pakub äppe ka „ootuspäraste ootamatute sündmuste“ jaoks. „Andmeaida probleemid, süsteemide vananemine, streigid, pandeemiad jne – need tulevad, aga me ei tea, millal. Seepärast on tark taolisteks sündmusteks valmistuda, sest siis on võimalik suhelda oma klientidega ka kriiside ajal. Kui näiteks tarne viibimisest teavitavad kirjamallid ja kommunikatsioonikanalid on eelnevalt ette valmistatud, hoiab see ära suure peavalu,“ selgitas Sparkly tegevjuht.

 

20 äppi ja üle 5000 kliendi

Zendesk marketplace’s  on praegu 20 Sparkly äppi, neist 5 tasuta kasutamiseks. Kõiki äppe saab tellida eraldi või pakettides. Sparkly pakub power paketti ja e-äri paketti ning arendab praegu makro paketti makrode haldamiseks, importimiseks, analüüsimiseks ja tõhususe hindamiseks. Power pakett pakub tööriistu Zendeski peatatud piletite haldamiseks, andmete kooskõlla viimiseks GDPRiga ja säilitamisnõuete täitmiseks, paremate vastuste kirjutamiseks klientidele, otseteedeks erinevatesse IT-süsteemidesse ligipääsemiseks ühe klikiga ning piletite eksportimiseks Zendeskist. E-äri pakett võimaldab teenindajatel koheselt näha konkreetse tellimusega seotud kogu infot, anda klientidele unikaalseid vautšerikoode ilma suuri Exceli tabeleid kasutamata, kirjutada klientidele kiiresti inimlikumaid vastuseid, luua pro-aktiivselt tööpileteid vestluse alustamiseks ja suure hulga klientide teavitamiseks, teha käsitsi tagasimakseid ning luua otseteid koheseks ligipääsuks eri süsteemidesse.

 

„Igas kvartalis toome turule täiesti uue äpi või varasema uuendatud versiooni,“ ütles Erik Vos. „Hinnastamine on domeenipõhine (tenant) ega sõltu Zendeski kasutavate teenindajate arvust. Kõik meie äpid toimivad Zendeski brauseris, nii et meil ei ole turvariskide maandamiseks ligipääsu klientide andmetele.“

 

Sparkly’l on praegu üle maailma rohkem kui 5000 klienti peamiselt e-äri, fintechi ja IT-toe valdkondadest. Teiste kasutajate seas on maailma suurim sõidujagamisplatvorm Uber, voogedastusteenus Netflix, majutushindade ja -pakkumiste metaotsimootor Trivago, kommunikatsiooniplatvorm Twilio, Jaapani videomängude ja meelelahutusfirma Sega, autojagamisteenus Getaround ning Ameerika spordiriiete ja -jalanõude müüja Foot Locker. Eestis kasutavad Sparkly vautšerikoodide äppi jaekett Selver ja bussiliinireiside pakkuja Lux Express.

 

21-päevane tasuta prooviperiood

Datafox on olnud Zendeski partner juba viis aastat ning omab tänu sellele põhjalikke teadmisi ka selle CRM-platvormi kasutuskogemuse parandamiseks mõeldud äppide kohta. “Zendeski Marketplace’s on üle 1300 äpi, millest kasulikumad oleme oma klientidele välja valinud,“ ütles Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson. “Tihti lahendame suuri probleeme ühe väikese äpiga. Sparkly pakub usaldusväärseid äppe, mis vähendavad rööprähklemist erinevate tööprotsesside korraldamisel või juriidiliste küsimuste lahendamisel nagu GDPR, vähendades pöördumiste käsitlusaega kuni poole võrra. Partnerina saame pakkuda Sparkly äppidele 21-päevast tasuta prooviperioodi võrreldes tavapärase 7 päevaga, nii et iga klient saaks rahulikult ja hoolikalt hinnata nende lahenduste sobivust.“

 

Kui soovid nõu Zendeski äppide alal, siis võta palun meiega ühendust:


 

 

Piret Essenson 

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

 

 

 

 

Loe lisaks:

Igaühe infosõda: vaadake kriitilise pilguga üle oma avalik infovoog

Microsoft Endpoint Manageriga saab töökohti hallata pilvepõhiselt