06.01.2021

 

Koroonakriisi ajal on üle maailma peetud lugematu arv koosolekuid Microsoft Teamsis, ent see meeskonnatöö vahend pakub märksa rohkem võimalusi kui tavaline videokonverents või veebivestlus. Üks neist lisavõimalustest Teamsi kasutamine tavapärase kontoritelefonina, kirjutab Datafoxi kommunikatsioonilahenduste projektijuht Tarmo Reineberg.

 

 

Oleme Datafoxis aidanud paljudel ettevõtetel seadistada oma telefonisüsteemid selliselt, et töötajad saavad vastu võtta oma kontorinumbrile tulnud kõned Teamsi rakenduses arvutis või nutiseadmes. Selleks võib kasutada nutiseadmesse sisseehitatud mikrofoni ja kõlareid või märksa mugavama lahendusena mikrofoniga kõrvaklappe. Samuti saab Teamsi kaudu teha kontorinumbrilt telefonikõnesid, vaadata varasemate kõnede ajalugu ja vastamata kõnesid ning kasutada helistamiseks Outlooki kontakte. Lisaks on Teamsis võimalik sissetulevaid kõnesid edasi suunata ning tervitusi, kõnejärjekordi ootemuusikat ja kõneposti kasutada.

 

Microsoft Teamsi kõnede kasutamiseks on vaja vaid sideoperaatorilepingut, telefoninumbreid ja Teamsi litsentse. Seejuures on ettevõtetel kaks põhimõttelist alternatiivi. Esiteks on võimalik kasutada Teamsi kontori telefonisüsteemi lisavõimalusena juhtudel, kui inimesed töötavad kodukontoris, reisivad või asuvad mujal väljaspool kontorit. Teise variandina on aga võimalik tänasest telefonisüsteemist üldse loobuda, asendades lauatelefonid ja kodukeskjaama Teamsi rakendusega. Sellisel juhul säilitab ettevõte praegused telefoninumbrid, ent kõik telefonikõned tehakse ja võetakse vastu Teamsi rakenduse kaudu.

 

 

 

Kui soovid lisainfot Teamsi võimaluste kohta või esmast tasuta konsultatsiooni, siis kirjuta julgesti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

 

Loe lisaks:
Infoturbe juht Janar Randväli: peame olema kurikaeltest pidevalt ühe sammu ees

Kas koroonaepideemia teine laine toob kaasa arvepettuste tsunami?