30.11.2020

 

Datafoxi arendusosakond sai valmis veebipõhise tööde juhtimise rakenduse Simpledsk, mida saab paindlikult kohandada vastavalt iga ettevõtte vajadustele.

 

Datafoxi kommunikatsioonilahenduste projektijuht Tarmo Reinebergi rääkis, et Simpledsk sai alguse mitme ettevõtte soovist võtta kasutusele tellimuste täitmist hõlbustav IT-lahendus. „Uurisime kümneid tööde juhtimise tarkvarasid, ent nentisime lõpuks, et ükski neist ei vastanud päris hästi nende firmade vajadustele,“ lausus Reineberg. „Seetõttu otsustasime ise luua veebipõhise lahenduse, mis võimaldab lihtsasti hallata klientide tellimusi ning korraldada ettevõttesiseseid töid ja tegemisi. Tänu Simpledskile ei pea ettevõtted soetama kallist tarkvara, et saada ülevaadet, milline klient neilt millise töö on tellinud ning mis seisus iga konkreetne tellimus parajasti on.“

 

Simpledski kasutava Multilingua Tõlkebüroo tõlkekorraldaja Anneli Agasilla sõnul tekkis vajadus tellimuste  juhtimise lahenduse järele sellest, et Multilingua tõlgib ja toimetab oma klientidele iga päev kümneid lehekülgi tekste, organiseerib suulise tõlke teenust üritustele ja pakub ka vandetõlkeid erinevatel keelesuundadel. „Kõikide nende suuremate ja väiksemate tööde haldamine oli päris suur väljakutse, kuna senised lahendused olid ajale jalgu jäänud. Simpledskiga on aga kogu info on ühes kohas ning lihtsasti leitav ja hallatav. Uue süsteemi juurutamise muutis eriti mugavaks see, et Datafoxi arendusmeeskond võttis töö käigus arvesse meie pisimaidki soove ja tõlkimise spetsiifikat, pakkudes ka ise välja häid mõtteid ja lahendusi.“

 

Kuigi põhifunktsionaalsuses Simpledsk n-ö valmislahendus, saab Datafox seda kohandada vastavalt iga kliendi vajadustele. Vajaduste kasvades ning täiendavate ideede tekkimisel saab automatiseerida erinevaid tegevusi, lisada juurde suhtluskanaleid või integreerida Simpledski teiste infosüsteemidega. Lisaks klienditellimuste haldamisele on Simpledski võimalik kasutada ka proaktiivseks kliendihalduseks, luues süsteemis tegevused klientidega kontakteerumiseks telefoni, e-posti või SMSi teel.

 

 

Simpledsk sobib ettevõtetele, kus:

  • puudub ülevaade, kui palju töid täpselt hetkel käimas on;

  • pole ülevaadet, mis seisus on töös olevad tellimused, kui palju on aega tähtajani, kus on pudelikaelad, millised tööd on arveldatud jne;

  • soovitakse kiiret ülevaadet, kes kui palju töid on tellinud ja teostanud;

  • tahetakse lihtsustada tulemuspalga maksmisele eelnevaid kokkuvõtteid;

  • soovitakse korrastatud ja jälgitavat kommunikatsiooni klientidega. 

 

  

Kui oled huvitatud Simpledski lähemast tutvustusest või soovid demoversiooni, siis võta ühendust:

 

 

Tarmo Reineberg

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

 

 

 

 

 

Loe lisaks:

Citybox Tallinna hotellis tagab kiire WiFi 151 tugijaama

Kuidas valida koosolekuruumi videokonverentsilahendust?