28.05.2018

 

On levinud arvamus, et kui kasutada Microsoft Office 365 pilveteenuseid, siis ei ole vaja lisaks eraldi varunduslahendust kasutada, sest andmeid kaitseb Microsoft. Kahjuks päris nii see ei ole - Microsoft on küll loonud väga hea äriteenuse platvormi (e-post, ühiskalendrid, pilvesalvestus jne) ja vastutab, et kasutajad saavad sellele keskkonnale ligi, et oma tööd teha aga andmed (e-kirjad, failid, kalendrikirjed, töövood) kuuluvad kliendile. Klient vastutab ise oma andmete ja nende kaitsmise eest. O365 kasutamise praktikas on tekkinud hall ala, kus Microsoft nagu kaitseb andmeid ja samas ei kaitse ka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Joonis: Mida ja kuidas Microsoft O365 keskkonnas kaitseb. Kas see on Sinu jaoks piisav?

 

Iga ärijuht peaks enda jaoks läbi mõtlema millised IT teenused ja andmed on tema ettevõtte jaoks olulised. Esitage endale lihtsad küsimused - kas ja kui kaua saab ettevõte hakkama, kui näiteks failiserver või muu infosüsteem ei tööta ja andmed sealt on kustutatud; mida see tähendab ettevõttele, kui mõne töötaja e-kirju ei ole enam olemas? Enamus ärijuhte saavad aru, et tänased äriprotsessid toetuvad suuresti IT-süsteemidele ja seal sisalduvale andmehulgale. Oluline on tagada nende andmete kaitse ja rikete korral IT süsteemide kiire töökorda seadmine. Siin saab Datafox teile nõu anda!

 

 

16. mail toimunud veebiseminaril rääkisime sellest vastuolust täpsemalt ja pakkusime välja koostöös varundustarkvara tootja Veeamiga ka lahenduse. Lisaks pakub ka Veeam palju muud pilveteenuste kaitsega. Veebiseminar on järelkuulatav SIIT!

 

 

 

Marko Külaots

Müügijuht

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

 

 

Loe lisaks: 

Andmete varundamine on tARGADELE   

Lunavara rünnak on vaid aja küsimus - oled Sa selleks valmis?