30.01.2017

Soovides oma klientidele olla parem ja professionaalsem partner katsetab Datafox kõiki lahendusi, nii palju kui võimalik, alati ka enda peal.


Mõni aeg tagasi võtsime oma veebilehel kasutusele innovaphone poolt pakutava WebRTC tehnoloogia, mis võimaldab veebilehe külastajatel koheselt, brauseri vahendusel teha kõne soovitud isikule. Samaväärselt audiokõnele on võimalik pakkuda klientidele ka videokõne võimalust.


Alates tänasest käivitasime oma veebilehel Zendesk chat võimaluse. Nii on veebilehe külastajal igal hetkel võimalik kiirelt nõu küsida, kui selleks vajadus tekib. Teenindajal on võimalik chat’i sessiooni ajal jälgida, kus lehel klient parajasti viibib ning teda vastavalt aidata.


Pane meie müügitiim proovile ja suhtle meiega veebilehe vahendusel! :)

 

Kui soovid ka oma kodulehel sarnast funktsionaalsust kiiresti ja vähese vaevaga käivitada, võta meiega ühendust!

 

 

Tarmo Reineberg

+372 6 230 153

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Loe veel:

Kuidas Sina kavatsed 2017 aastaks seatud ärieesmärgid täita ja ületada?

Kauaoodatud innovaphone iOS-i telefoniäpp lõpuks saadaval!

Kuidas parandada klienditeenindust?

 

Zendesk, Innovaphone, WebRTC, chat, online chat, tarmo reineberg, datafox, kommunikatsioon, chat kodulehele, chat klientidega suhtlemiseks