25.01.2017

 

On kulunud käibetõde, et iga ettevõtte tulevaste perioodide tulu on täna veel klientide käes. Üks võimalus oma ärieesmärkide täitmiseks on kriitiliselt üle vaadata ettevõtte tänased elektroonilise klienditeeninduse protsessid ja tööriistad.

 

Alustuseks vasta allolevatele küsimustele, et saada teada, kui hea ülevaade Sul üldse oma klienditeenindusest on:

  • Milliste kanalite kaudu kliendid täna Sinu ettevõttega suhelda saavad?
  • Kui palju pöördumisi üldse kokku saabub ja millise sisuga need on?
  • Kui kiiresti klientidele vastatakse?
  • Kas kõik klienditeenindusega otseselt seotud töötajad saavad võrdselt hästi hakkama?
  • Kas erinevate kliendigruppide ootused on võrdselt hästi täidetud?
  • Kas mõni, tänapäeval märkamatult tavapäraseks saanud, suhtluskanal on puudu?

Zendesk 

 

Väga levinud on praktika, kus aastate jooksul järjest kasvanud ettevõtted üritavad jätkuvalt läbi ajada täpselt nende samade tööriistadega, mis olid kunagi piisavad, kui kliente ja klientidega tegelevaid inimesi oli vähem. Klientide e-kirjade haldamiseks piisas Outlook’ist, telefonikõnede puhul piisas samuti „kui ei vasta, suuna mobiilile“ funktsioonist ja muid online suhtluskanaleid ei olnud veel leiutatudki. Kliendi rahulolu hinnatakse senini sageli selle järgi, et kas kaebusi on või ei ole…

 

Datafox otsustas seda probleemi ennetada ning asus juba möödunud aastal otsima lahendusi klienditeeninduse korraldamiseks. Pidama jäädi pilveteenuse Zendesk juurde. Lahendus osutus lausa nii lahedaks, et täna on Datafox Zendesk’i edasimüüja ja juurutaja Eestis!

 

 

Kõige lihtsam ja arusaadavam, samas iseenesest ainult väike tükk Zendeskist, lahendab lihtsasti e-kirjade käsitlemise. Igale kirjale vastamine on jälgitav ning kolleegide poolt selgesti arusaadav, kes millise e-kirjaga tegeleb. Süsteem teeb kirjade haldamise lihtsaks ning midagi ei unune ära. Samas tekib suurepärane ülevaade klienditeenindusest nii ettevõttele kui ka soovi korral kliendile endale.

 

Sarnaselt e-kirjadega on võimalik korraldada ka telefonikõnede haldust. Olgu selleks siis sisenevatele kõnedele vastamine või müügisuunitlusega väljahelistamise kampaaniad klientidele. Loomulikult ei puudu ka võimalus süstematiseerida klienditeenidust, mis toimub ettevõtte veebilehel oleva chati või Facebooki Messenger’i vahendusel. Asja teiseks pooleks on väga põhjalik ärianalüütika - seda täpselt nii detailselt, kui kellelgi vaja on.

 

 

 

Kui Sul on veel ruumi uusaastalubadusteks, siis äkki kaalud, et teed sel aastal midagi oma ettevõtte klientide heaks?
Võta meiega ühendust ja me räägime sulle kõigest lähemalt!

 

 

 

Tarmo Reineberg

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

+372 6 230 153 

 

 

 

Loe lisaks:

Kuidas parandada klienditeenindust?

Kuidas kaitsta oma andmeid võimaliku vangistamise eest?

Zendesk, klienditeeninduse parandamine, efektiivne klienditeenindus, e-mailide haldamine, telefonikõnede haldamine, kõnede süstematiseerimine, e-mailide süstematiseerimine, ärianalüütika